Colours of 2019, 2019 Yılının Renkleri

Merhaba Dostlarım,

Colours of 2019, geçmiş yıllardan farklı olarak 2019 yılının renkleri, 2019 yılına damga vuracak.

Her sektör kendine uygun olan renk veya renk kombinasyonlarını seçerek, Global Pazarda görücüye çıkarak yerini alacak.

Pazarlama ve Satış sektörü (Marketing & Sales), Dünya arenasında önemli ve çok güçlü bir sektör.

Neuromarketing ve Neurosales açısından incelediğimizde, 2019 yılı büyük değişimlere sahne olacak.

Neuromarketing çalışmaları ve yapılandırmaları çok çeşitli farklılıklar gösterecektir.

Pazarlama ve Satış, Neuromarketing ve Neurosales çerçevesinden bakıldığında, şirketleri önemli bir bilgilendirme ve bilinçlendirme zamanının geldiği kesindir.

2019 yılı Neuromarketing 2018 yılı ve diğer yıllardan farkı incelendiğinde, önemli bir eğitim konuları ortaya çıkmaktadır.

Neuromarketing önemli içerikleri bünyesinde bulunduran konular yer almaktadır.

Dünya ekosisteminde ticari faaliyet yapan her şirket veya kurum, dünya piyasasında var olmak ve hedef tüketicilerine ulaşarak, satış hacimlerini arttırmak istiyorsa, neuromarketing yönetimi eğitimi almak zorundadır.

2019 yılının renklerini kullanarak, hedef müşterilerinin kalbinde taht kurup, duygusal bağlılık yaratmalıdır.

Müşterilerinizin neyden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmek, sizlerin satışlarınızda önemli bir etken olacaktır.

Bilinçli yapılan pazarlama stratejileri, sizlerin dünya ekonomisinde önemli bir ticaret yapmanızı sağlayacaktır.

Sizler için, 2019 yılı renklerini hazırladım.

Müşteri ve Tüketici grupları,

  • İhtiyaçları yönünde alışveriş yapar,
  • İstekleri yönünde para harcar.

Bu iki grubu, dışarıda ikna edebilmek ve kalbine seslenmek istiyorsanız, renkleri verimli kullanmak gerekir.

Karmaşık olguları basitleştirmek ve kullanım yönlü faydalar sağlamak en uygunudur.

Renk ve kombinasyonları, beynimizdeki önemli bölgeleri harekete geçirip, önemli derecede istekler uyandırmaktadır.

2019 yılı renkleri, bir çok üretici firmaları AR-GE sürecinde yön verecek özelliklere sahip olacaktır.

Renklerin hangi alanlarda kullanılması gerektiği konusunda, sizlere Neuromarketing eğitimi almanızı öneririm.

Her sektörün, kendisine öz renk konumlandırmaları mevcuttur.

Elde ki veriler ile yeni verilerin, müşteri tarafından; ilgi ve çekicilik yönünden kullanımı özendirilmelidir.

Sektörel olarak ele aldığımızda, bir çok web sitesi dizaynı ve logolar tekrar düzenlenebilir.

Teknolojinin her geçen gün kendisini yenilemesi, müşteri ve tüketici gruplarının kalbine her an yaklaşması, şirketler açısından önemli bir avantaj.

Dijital mecralarda yapılan çalışmalar, hedef kitlenin daha fazla alışveriş yapması ile sonuçlanacaktır.

Serkan UYGUR

Marketing & Sales Analysis Consultant (MA)

serkanuygur.com.tr

One Comment on “Colours of 2019, 2019 Yılının Renkleri

  1. Geri bildirim: BAU, Kariyer ve Gelişim Kulübü Neuromarketing Eğitimi | Serkan UYGUR

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: