Sabancı Üniversitesi, (EIK) Ekonomi ve İşletme Kulübü, SEO Eğitimi ve Neuromarketing Eğitimi,

Sabancı Üniversitesi,

(EIK) Ekonomi ve İşletme Kulübü üyelerine, bizleri ağırladıkları için teşekkür ederim.

Katılımcılar ile birlikte, Neuromarketing eğitimini etkileşim odaklı gerçekleştirdik.

Eğitime başlamadan önce;

  • Neuromarketing doğuşu,
  • Neuromarketing tarihi.

hakkında, bilgilendirme yaptıktan sonra, diğer bilimler ile ilişkisini konuştuk.

Globalleşen ekonomi ve dünya ticari pazarlama sektöründe, küreselleşen ekonomin sonucunda, niche sektörleri ele aldık.

Dünya ticaret arenasında, her sektör gelecek ticari faaliyetlerini Neuromarketing stratejilerine göre konumlandıracaktır.

2019 Yılında Neuromarketing eğitimi başta olmak üzere, yenilenen Neuromarketing bilim dalını konuştuk.

Yaptığımız eğitim de; hem görüş alışverişi, hem eğitim hem de inovasyon odaklı görüşler, ortaya koyduk.

Beni en çok memnun eden, katılımcıların eğitime gösterdiği ilgi ve inovatif görüşlerinin ne kadar ufuk açıcı olmasıydı.

Neuromarketing Eğitimde,

  • Yapay Zeka (AI) Artificial İntelligence,
  • NeuroCode,
  • NeuroBrand,
  • NeuroHealth,
  • Neuromarketing&Neurosales,
  • Neuro Colours,

2019 yılında yenilenen Neuromarketing hakkında inovatif süreçleri konuştuk.

Eğitime katılan katılımcılar ile, Pazarlama ve Satış mesleğinde, dikkat edilmesi gereken konuları ele aldık.

Eğitim esnasında,

  • Pazarlama hakkında genel görüş,
  • Satış yöntemleri,
  • Müşteri kimdir,
  • Tüketici kimdir,
  • Müşteri temsilcisi kimdir,
  • Satış temsilcisi kimdir,
  • Stand kurulumu nasıl yapılır ve nelere dikkat edilir,
  • AR-GE nedir ve görevleri nelerdir,
  • Re-marketing nedir ve nasıl yapılır.

süreçleri hep birlikte değerlendirdik.

Katılımcılar, kedi görüşlerini sundu ve yeni inovatif görüşler, bilgiler yapılandırdık.

Neuromarketing eğitiminde yaşadığım tecrübe ve deneyimim, gelecek yeni nesil Gençliğin; çok bilinçli ve bilgili yetişiyor olmasıdır.

Üniversite Gençliğinin,

Araştırmacı, Sorgulayıcı olması ve Analiz Yeteneğinin gelişmiş olması,

en mutluluk vericisidir.

Neuromarketing bilimini konuşurken, eğitime katılan katılımcıların,

  • Eğitim sonuna kadar gösterdikleri ilgi ve dikkat,
  • Gözlerindeki ışık,
  • Eğitim içeriği hakkındaki bilgi dolu soruları.

beni oldukça memnun etti.

Neuromarketing Bilimini,

  • Benimsediklerini hissettirmeleri,
  • Kendi çalışma alanlarında kullanacak olmaları.

en önemli detaylardan, bir kaçıdır.

Neuromarketing eğitimi bitiminde, katılımcıların gelecek zaman diliminde yapacakları çalışmalar hakkında, görüş alışverişinde bulunduk.

Katılımcılar, eğitimde elde ettikleri bilgiler ışığında, iş alanlarını, aldıkları neuromarketing eğitimiyle ilgili özel çalışmalar yapmak istediklerini tarafıma ilettiler.

Neuromarketing eğitiminin, verim odaklı gerçekleşmesi, benim için gurur vericidir.

Sabancı Üniversitesi,

(EIK) Ekonomi ve İşletme Kulübü üyelerine, teşekkür ederim.

Sayın Sefacan KESİCİ & Gökhan BARIŞKAN & Serkan UYGUR

Serkan UYGUR

Marketing & Sales Analysis Consultant (MA)

serkanuygur.com.tr

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: