Kadınlar ve Teknoloji

Merhaba Dostlarım,

Alışveriş sektörünü analiz ettiğimizde, karşımıza Kadınlar ve Teknoloji ile ilgili, bir çok tecrübe ve deneyimler çıkmaktadır.

E-ticaret siteleri, outlet’ ler ve alışveriş merkezleri mercek altına alındığında, kadınların teknolojiyi ne kadar süratli bir şekilde öğrendiklerine ve kullandıklarına tanıklık etmekteyiz.

Baktığımızda; giyimden kozmetik ürünlerine ve takıdan el emeği eşyalara kadar, bir çok sektörde kendilerinden söz ettirmektedirler.

Teknolojinin ilerlemesi ile; perakende sektörünün ve outlet’ lerin müşteri deneyim konumlandırmalarında değişimler yaşanmaktadır.

Müşteri grupları, modern teknoloji sayesinde giyilebilir ürünleri deneme odaları yerine Fijital Teknoloji kullanarak, bir çok ürünü rahatça denemekte ve üzerlerinde nasıl durduğunu gerçek zamanlı olarak görmektedirler.

Müşteri ve Tüketici gruplarına yaşatılan müşteri deneyimi ve gerçek zamanlı bakış her toplum üyelerinde satın alma davranışı ile sonuçlanmaktadır.

Yıllar önce, deneyimleme odalarında ürün denemesi yapılırken artık günümüzde ayna karşısında teknolojiden destek alınarak, her türlü deneyimlemeyi gerçekleştirmekteyiz.

Günümüzde, teknoloji ile ne kadar fazla iç içe yaşarsak

teknolojik düzenin o kadar yakın takibinde olmaktayız.

Dünya üzerinde hangi ülke ve şehirde olursanız olun, arama motorlarına girdiğiniz her bilgi, sizlerin müşteri deneyimi ve kullanıcı deneyimi hanenize kayıt edilmektedir.

Basit bir örnek ile açıklayım.

X firmasından ürün almak için, x firmasının web sitesini incelediniz. Uzun uğraşlar sonucu belki de beğendiğiniz bir ürünü bulamadığınız için ilgili web sitesinden çıkış yaptınız.

Siz, arama motorlarında sektörel aramalar veya gezintiler yaparken, daha önce incelemiş olduğunuz ürünler hakkında size sürekli viral ve popup bildirimleri gelecektir.

Son yıllarda, web sitelerine giriş yaptığınızda alt taraflarda bir çubuk gözükür; çerezleri veya cokie leri kabul et yazar. Bu da farklı bir örneği oluşturmaktadır.

Kadınların alışveriş sitelerine her girişinde, BİG DATA da dijital iz ler bırakmaktadırlar.

Bu dijital izler, yıl sonlarında yapılan araştırmalara konu olur.

Kadınların deneyimleri o kadar fazla gruplandırılır ki,

Teknolojik cihazlar

  • Akıllı Telefonlar,
  • Tabletler,
  • I Pad,
  • Laptop,
  • Masa Üstü,
  • İOS,
  • Android,

gibi her türlü teknolojik cihazlardan girişler tespit edilir.

Bir ayakkabı markası, yapay zeka teknolojisini kullanarak, internetten ilgili markanın web sitesine giriş yapıldığında, müşterilerden (Ayaklarının numara ölçüleri talep edilir) sistem tarafından gereken bilgiler alındıktan sonra ilgili ürün (ayakkabı), müşterinin adresine teslim edilir.

Günümüz dünyasında, kaliteden ödün vermeksizin mükemmel müşteri memnuniyeti hizmetleri verilmektedir.

Teknolojiler, insan hayatını kolaylaştırmak için geliştirilmektedir.

Kadın grupları, alışveriş sektörünün her dalında yer almaktadırlar.

Şirketler, bu durumdan yararlanarak nitelikli ürünler üreterek, toplam talebe sunmaktadırlar.

Global sektör büyümeye devam ederken, ürünler artık yurt dışından çok daha kolay ve ucuz maliyetler ile getirilmektedir.

Technology and Women

Hello friends,

When we analyze the shopping sector, we come across many experiences and experiences about Technology and Women.

When e-commerce sites, outlets and shopping malls are under the spotlight, we witness how quickly women learn and use technology.

When we look at; from clothing to cosmetics and jewelry to hand-made goods, they are talking about themselves in many sectors.

With the advancement of technology; changes in the customer experience positioning of the retail sector and outlets.

With modern technology, customer groups can experiment with a variety of products using Fijital Technology instead of trial rooms and see how it stands in real time.

The customer experience and real-time view of the Customer and Consumer groups results in purchasing behavior in each community member.

Years ago, while experimenting in the experiment rooms, we are now performing all kinds of experiences with the support of technology in the face of the mirror.

Nowadays, the more we live with technology,

we follow the technological order so closely.

Regardless of the country and city in the world, every information you enter into search engines, your customer experience and user experience are recorded in your household.

For example,

X company, you have examined the website of x. Perhaps you couldn’t find a product you liked as a result of long efforts.

While you are making sectoral searches or walks in search engines, you will receive constant viral and popup notifications about the products you have previously viewed.

In recent years, when you log in to websites, a bar appears at the bottom; accept cookies or cookies. This is a different example.

Every time women enter shopping sites, BIG DATA also leaves digital traces.

These digital tracks are subject to research at the end of the year.

Women’s experiences are grouped so much,

Technological devices,

• Smart Phones,

• Tablets,

• I Pad,

• Laptop,

• Desktop,

• İOS,

• Android,

Inputs are detected from all kinds of technological devices such as.

A shoe brand, using artificial intelligence technology, when you log on to the web site of the relevant brand, the customer (the number of feet are requested) information is received by the system after the relevant product (shoes) is delivered to the address of the customer.

In today’s world, excellent customer satisfaction services are provided without compromising on quality.

Technologies are being developed to make human life easier.

Women’s groups are involved in every branch of the shopping sector.

Taking advantage of this situation, companies produce qualified products and offer them to total demand.

While the global sector continues to grow, products are now brought from abroad with much easier and cheaper costs.

Serkan UYGUR (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.marketing@gmail.com

2 Comments on “Kadınlar ve Teknoloji

  1. Geri bildirim: Yapay Zeka Pazarlaması | Serkan UYGUR

  2. Geri bildirim: Teknolojik Devrimler | Serkan UYGUR

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: