Misyonum

Kısa Dönem, Orta Dönem ve Uzun Dönemli Gerçekleştirilebilir hedeflerim bulunmaktadır.

Kısa Dönem (1 yıl içinde):

  • Pazarlama ve Satış bilincini yerleştirmek
  • Bilinçli bir algı oluşturmak
  • Profesyonel meslektaşlarımın, Pazar ekosisteminde hedef bazlı, Pazarlama politikası ile çalışmalarını teşvik edebilmek
  • Hedef bazlı çalışmalar yapılandırmak
  • İş planı oluşturulmasını sağlayabilmek

Orta Dönem (1 – 4 yıllık)

  • Kurumsal Sürdürülebilir Programlar yapılması
  • Yeşil Pazarlama Stratejilerine öncelik verilmesi
  • Kurumsal Kültür değerlerine önem verilmesi ve eğitimlerinin yapılandırılması
  • Dijital teknoloji ve Teknolojik yeniliklerin takip edilerek, mesleki çalışmaların entegre edilmesi

Uzun Dönem (10 yıllık):

  • Sürdürülebilir iş planı yapmak
  • Hedeflerin analizinin filtrelenmesi
  • SWOT analiz
  • PEST analiz
  • Geçmişten günümüze teknik analiz
  • Geleceğe yönelik planlı ve programlı reel tahminler yapılması
  • Durum değerlendirilmesi
  • Hedef odaklı, kar analizi yapabilmek.
%d blogcu bunu beğendi: