Merhaba Dostlarım,
Global firmalar ve şirketler, insan algısının dikkatini çekebilmek için yoğun bir çalışma içindelerdir.
Bizler, gün içinde o kadar çok reklam ve dış uyarıcılarla karşılaşıyoruz ki, beynimiz artık bu uyarıcılara tepki vermiyor.
İlginç olaylara bile tepki vermiyor.
Firmaların, kendi ürünleriyle ilgili yapmış olduğu konumlandırma çabalarının yetersizliğine ve ilgi çekicilikten uzak kalmasına neden olmaktadır.
Ben, bu durumda ne yapılması gerektiği ile ilgili sizler için çalışma yaptım.
Bir çok seçeneklere ulaştım,
Bunlardan bazıları; boyutlu (3D) ürünler.

Gazete ve dergilerde bu tür reklam veya tanıtım faaliyetleri yapıldığında, ilgili ürünlerini piyasaya süren firmaların ciddi bir kazanç sağlayacağı bilinmektedir.

Özellikle, renklerin gücünü kullanmak, net karınızın artmasına sebebiyet verecektir.

Klasikleşmiş şekiller ve şemalar, ilgi çekmeyeceği gibi müşterilerinize ulaştırmak istediğiniz mesaj gitmeyecektir.

İş adamları, bir dergiyi incelediğinde her resme bakar ve kendisinin ilgisini çekecek olan haberleri arar okur veya yeni gelişmeleri takip eder.
Dergilerde standart şekil veya grafikler yerine, boyutsal (3D) grafik ve şekil kullanımı, dikkatin daha çok toplanmasına ve ilginin yönlenmesine sebep olur.

Boyutsal (3D) şekil ve grafikler, Renklerin gücü ve diğer konumlandırma çabaları hakkında bilgi edinmek isterseniz www.serkanuygur.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz.
Serkan UYGUR
Pazarlama İletişimi (MA)
Pazarlama ve Satış Analiz Danışmanı

