Bilimsel Dersler

Merhaba Dostlarım,

Dijital teknolojinin hayatımıza damga vurduğu bir zaman diliminde yaşıyoruz.

Kurumsal veya Bireysel işlerimizi, dijital mecralardan yararlanarak çözümlemekteyiz.

Günümüzün sosyoekonomik yapısını anlamlı kılmak adına, sizlerin ihtiyacına uygun eğitimler sunuyorum.

İnovasyon Odaklı Pazarlama ve Satış Eğitimi,

Global şirketler, eğitime her zamankinden daha fazla önem vermektedirler.

Çünkü eğitilmiş profesyonel beyin, günün çıkarımlarına uygun; çözümler üretir, müşteri memnuniyetini temel alır.

Pazarlama ve Satış Mesleği, yer ve zamana bağlı olarak, değişik koşullarda icra edilmektedir.

Mesleki eğitimler, klasik eğitim anlayışının terkedildiği, modern eğitimin anlayışının dizayn edildiği bir yönetimdir.

Eğitim sistemi,

  • Powerpoint olarak hazırlanmakta,
  • Meslek profesyonelleri ile etkileşim kurulduğu,
  • İnovasyon ve İnovatif olarak dizayn edilen,
  • Eğitimde verimliliği hedef alan,

Mesleki bir eğitimdir.

Temel hedef;

Pazarlama ve Satış mesleği hakkında bilgi verirken,

Profesyonel Katılımcılar,

  • Eğitimciyi dinleyecek,
  • Sunumdaki görselleri kendisi yorumlayacak,
  • Kişisel düşüncelerini paylaşacak.

Eğitim yapılırken, vaka analizi uygulanıp eğitimin verimliliği her profesyonel için mükemmeliyet kazanacaktır.

Neuromarketing Eğitimi,

Eğitim modelli, bugün ve gelecek için yönetimsel olarak hazırlanıp, sizlerin gelir elde etme modeline göre uygulanmaktadır.

  • Stratejik işlevler uygulanır,
  • Eski Beyin, Yeni beyin ve Alt Beynin işlevleri öğretilir,
  • Renklerin Gücü Anlatılır,
  • 2019 öncesi,
  • 2019 sonrası.
  • Paketleme Yöntemleri,
  • Satış arttırıcı çözüm modelleri,
  • Neuromarketing Kullanılan Cihazlar,
  • Neurocode nedir ve nasıl kullanılır,
  • Müşterinizi etkileme sanatı.

Neuromarketing Biliminde Hedef,

  • Önümüzdeki bir kaç yıl içinde, bu bilim hakkında eğitim almış bireylerin işe alımlarda öncelik kazanacağı,
  • Her bir profesyonele, bu bilim hakkında şirketler tarafından özel eğitimler verilcektir.
  • Stragflasyon Döneminde, Satış Arttırma Stratejileri,

Dünyadaki bir çok ülkenin, en önemli yönetimsel problemlerinden bir tanesi stagflasyondur.

Problemlerin büyüklüğü ne derece olursa olsun, şirketler ticari faaliyetlerini devam ettirmek zorundadırlar.

Şirketler, ellerindeki ürünleri; ticari arenada pazarlayarak talep yaratacak ve ihtiyaç çerçevesinde, her bir ürünü ihtiyaç sahiplerine satacaklardır.

Stagflasyon döneminde, satış arttırıcı tedbirleri almak ve yönetimsel boyutta uygulamak için, ne gibi tedbirler almanı gerektiği hakkında, önemli bir eğitim modelidir.

Müşteri Deneyimi (Customer Experience),

Pazara çıkacak yeni ürünler veya re-marketing uygulamasında, ürünlere müşteri talebi yaratma sürecidir.

Ürünler, potansiyel müşterilerin deneyimine sunulmakta ve gelecek talepler belirlenmektedir.

Müşteri Deneyimi; nasıl ve ne gibi yöntemler geliştirilerek uygulanmaktadır.

Sürecin işleyişi, eğitimin temel hedef noktasıdır.

Kullanıcı Deneyimi (User Experience),

Dijital teknolojiyi kullanarak, müşterilerinize ulaşmanın en kolay ve basitleştirilmiş yöntemidir.

  • Hedef kitlenize nasıl ulaşırsınız,
  • Müşteri sadakati nasıl sağlayabilirsiniz,
  • Müşterilerinizi nasıl anlayabilirsiniz,
  • İstek ve ihtiyaçları kolayca tespit edebilme.

Eğitimin hedefi, satışlarınızı arttırmak ve süreçlerinizi yönetebilmektir.

Kişisel Markalaşma Yönetimi,

Günümüz ekonomisinin en değerli konularında bir tanesi marka ve markalaşmak.

Markayı sağlıklı bir şekilde öğrenip, yönetebildiğimiz taktirde, kişisel markalaşma yönetimini uygulayabilirsiniz.

Kişisel Satış Teknikleri,

Portrait of three executives having a healthy discussion in the office

Dijital teknolojinin kullanıldığı son yıllarda, kişisel satış teknikleri, önemli bir evrim geçirmiştir.

  • Ürün bilgisi,
  • Segmentasyon,
  • Demografik faktörler,
  • Hologram ve Arttırılmış Sanal gerçeklik,
  • Müşteri yönetimi,
  • Rakip analizi,
  • Piyasa analizi.

Pazarlama ve Satış Profesyonelinin, dikkat etmesi gereken; bilgi ve tecrübeleri öğrenmesi ve ardından uygulaması, sürecin verimliliği açısından temel hedeftir.

Eğitim hakkında bilgi almak için,

serkanuygur.marketing@gmail.com

%d blogcu bunu beğendi: