Fast Food Marketing

FMerhaba Dostların,

Fast Food Marketing, pazarlama terminolojisine eklenecek gibi gözüküyor.

Global ekonominin nimetlerinden yararlandığımız son yıllarda, şirketler; ürünler üretmekte veya alıp satmaktadır.

Dünya üzerinde, başta ülkemiz olmak üzere, üretmeden tüketen bir çok ülke ve toplumlar yer almaktadır.

Fast Food Marketing,

Toplumların ve bireylerin, ellerindeki teknolojiyi bir kez kullanması veya hemen tüketmesi sonucu oluşan Pazar ekosistemidir.

Toplum yapıları, yerleşik kültür düzeyine ve çevresindeki yaşam koşullarına göre, bilimi hemen taklit eder veya kendi ve çevresinde tüketimi özendirmek, arttırmak için yapılandırılan pazarlama tekniğidir.

Fast Food Marketing stratejisi, bir çok kurgulardan oluşmaktadır.

Neuromarketing stratejileri izlenir ve tüketim toplumları ilgili bilgi ve teknolojileri hemen tüketmek peşindedir.

Dünyada, bir bilim dalı geliştirmek zor ve emek isteyen bir yöntemdir.

Geliştirilecek bilim, toplum istek ve ihtiyacını karşılamalı ve tüketime yönlendirilmiş toplumsal gruplar olmalıdır.

Günümüz toplumsal gurupları, fast food marketing stratejilerini sevmekte ve hemen tüketim için çok fazla isteklidirler.

Ekonomi tekniklerinin yer aldığı her bir yapıda, fast food marketing kendi yerini her zaman garanti eder.

Ülke vatandaşlarının çoğu, mantıklarını çalıştırmadan yenilenen teknoloji ve bilgileri kullanma yönelimdelerdir.

Pazarlama dünyasında, sektörünüz ne olursa olsun, eldeki veriler veya ürünleriniz ile piyasada konumlandığınız sürece, hedef kitlenizi ele alıp, bilgileri paylaştıktan sonra, yeni gelecek hedef kitlenize zaman kaybetmeden ulaşmayı arzu edersiniz.

Şirketler, zaman yönetimini dengeli ve verim odaklı yaptığı sürece, kar marjı yükselecek, hedef odaklı gelişmelere entegre olacaklardır.

Dünya 2000 li yıllarda Yapay Zeka (AI Artificial İntelligence) konuşulmaya ve yapılandırılmaya başlandı.

Bakalım toplumlar, teknolojiye fast food yaklaşımında bulundukları gibi, AI teknolojisine nasıl bir konumlandırma yapacaklar.

Sizlerin de bildiği gibi, dijital mecralar her gün yükseliş göstermektedir.

BİG DATA ekosistemini, nasıl verim odaklı geliştirirsek, topluma ve insanlığa en faydalı olan yaklaşımları elde edebiliriz.

Bilim insanlarının teknoloji alanındaki faaliyetleri hiç bir zaman bitmeyecek ve gelişecektir.

Gelişen teknolojide önemli olan, bilim insanlarının geliştirdiği teknolojiyi, topluma ve şirketlerimize zaman kaybetmeden entegre edebilmemiz gerekmektedir.

Yaşadığımız toplumlarda, her türlü teknolojiyi kullanmakla birlikte, fast food marketing anlayışı yerine, hedef odaklı ve verimli ürünler üreterek, bilime katkıda bulunmamız gerekmektedir.

Serkan UYGUR

Marketing & Sales Analysis Consultant (MA)

serkanuygur.com.tr

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: