Müşteri Deneyimi Yönetimi

Merhaba Dostlarım,

Global aktörler, şirket patronları ve perakende yöneticileri için, müşteri deneyimi oldukça önemli ve hassas bir konudur.

Bir ticari işletmenin, sürdürülebilir olması ve gelir arttırıcı politikalar ile yönetilebilmesi için, geleceğe yönelik tedbirler alması ve sağlam adımlar atması şarttır.

Sizlerde ricam,

Yorumlarınızı rica ediyorum.

İster alttaki yorum kısmına yorum yapın,

İster serkanuygur.marketing@gmail.com adresine yorumlarınızı gönderin.

Teşekkür ederim.

Saygılarımla.

Serkan UYGUR (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.com.tr

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: