Beyninizi ne kadar kullanabiliyorsunuz.

serkan uygur beyninizi ne kadar kullanabiliyorsunuz.

Merhaba Dostlarım,

Doğal yaşamda her canlı zekasını kullanabildiği ölçüde kendini yetiştirebilir.

İstemek, tamamlamanın yarısıdır.

·    Bizlere sunulan bilgi kirliliğini nasıl filtre edebiliyoruz,

·    Düşünce yapımızı nasıl olgunlaştırabiliriz,

·    Kendimizin ne kadar farkındayız,

·    Eleştiriye (olumlu, olumsuz) açık mıyız,

·    Yaşanan veya yaşadığınız olguları sorgular mısınız,

·    Kendiniz için ne kadar okuyorsunuz ve karar verebiliyorsunuz.

Yaşadığımız dünya ve yaşam koşulları tarafından, devamlı uyarılırız.

Bu uyarıcılar karşısında, vücudumuz yorgun düşer.

Toplum, dışarı kanallardan duyduğu her konu hakkında olumlu olumsuz yorum yaparız ve ne kadarı doğrudur, hiç düşündük mü,

Ben sizin yerinize cevaplayım;

Hayır,

Hiç düşünmedik.

Peki neden,

Yoksa sizin yerinize düşünenler var diye mi.

Toplumun, birer ferdi ve bireyi olarak,

Ne olursa olsun,

·    Araştırın,

·    Analiz edin,

·    Yorumlayın,

Kısacası,

·    Ne,

·    Ne için,

·    Neden,

·    Nasıl.

Dünyada ki bütün şirketler;

·    Düşünerek,

·    İnovasyon yaparak,

·    İletişim kurarak,

·    Birbirleri ile konuşarak,

·    Dinlemesini bilerek,

·    Saygı,

·    Sevgi,

·    Hoşgörü,

·    Barışçıl yapı ile

teknolojide ilerlemişlerdir.

Gerçek şu ki,

·    Yorumlamak ve yorum yapmak zeka işidir.

·    Yorum yapabilme olgunluğuna erişmek ise bilgili olmayı gerektirir.

·    Bilgili olmak ise, araştırıp araştırdığımız konuları doğru analiz edebilmek ile mümkündür.

Hiç bir zeka sahibi fertler, yemek içmek için bu dünyaya gelmemiştir.

Doğal olarak yemek içmek bizlerin yaşamsal özelliklerimizdir.

Her bireyin, bu hayatta kendisine özgü özel yetenekleri vardır.

Arzu edilen, her bir ferdin bu yeteneklerini açığa çıkarıp, topluma ve kendisine faydalı olmasıdır.

Geçmişte bilgiye erişmek, bu zamanki şartlara göre oldukça zordu.

Şimdi ise sadece bir tık ötemizde, hatta bilgiye erişim için teknolojiler geliştirilmiş, bizler için yapay zeka oluşturulmuştur.

Dünya bir pazarlama fabrikasıdır.

Firmalar, her girdiden bir feedback bekler.

Bu dönüşüm firmaları satış hacimlerine yansıyarak, firmanın devamlılığı sağlanır ve yeni istihdam olanakları artar.

Kısacası,

Her firma teknoloji sayesinde geliştirdiği üründen, bir geri dönüşüm bekler.

Halkın alım yaparak, satışların artmasını bekler.

Halkın tüketime olan katkıları,

Sanayileşmeye, istihdamın artmasına sebep olur.

Sanayileşmek ise, yapay zeka kullanımı ile üretim hacminin artmasına sebep olur.

Her birey daha taze ürünlere sahip olur.

Sanayileşmek, teknoloji ve yapay zekanın kullanımı ise;

·    İstihdam arttırır,

·    İthalatı azaltır.

·    Toplumsal gelirimiz artar,

·    İhracatı arttırır,

·    Seri üretime geçilir,

·    Sürdürülebilirlik sağlar,

·    Ekonomi rahatlar,

·    Halkın yıllık, milli geliri artar,

Her ferdin üretim arttıkça, cebine giren parası fazlalaşır, yaşam koşulları ve sosyal yaşamı artış gösterir. Refah düzeyi artar.

·    Girişimcilik artar,

·    Eğitim seviyesi yükselir,

·    Bilinçli bir toplum oluşur,

·    Gençlerde merak başlayarak, araştırma ve sorgulama da artış yaşanır.

Her yıl, GSMH ve ÜFE oranları açıklanır.

Toplum olarak ve doğal olarak bizleri ÜFE oranları ilgilendirir.

Her bir ferdin zeka yapısı incelenir. Deneyler yapılır.

Bu yapılan incelemeler, her birimizin IQ ve EQ seviyelerine bakılır.

EQ sizlerin de bildiği gibi duygusal zekamızdır.

EQ yani duygusal zekamızı, kendi kendimize bol okuyup, düşünerek ve yorum yaparak geliştirebilir ve yükseltebiliriz.

Yaşayan bireyler olarak, beynimizi kullanabildiğimiz zaman kendimizi geliştirebilir, kültürümüzü ve bilgimizi arttırabiliriz.

Beynimizi çalıştırarak, teknolojide ve inovasyon da, her zaman daha fazla ilerleriz.

Beynimizi düşünmeye alıştırdığımızda, yeni icatlar, zorlu problemlerin nasıl basite dönüştüğü, anlam karmaşalarından nasıl pratik zekaya ulaşıldığını çok daha rahat fark edebilecek siniz.

Çevrenizde gördüğünüz her şey, insanların zekasını kullanarak, birlikte çalışmanın sonuçları olarak, ulaşılan teknolojik gelişmelerdir.

 

Teşekkürler.

Saygılarımla.

 

Serkan UYGUR

Marketing Communications Master

https://www.linkedin.com/in/serkan-uygur-083b7114?trk=hp-identity-photo

%d blogcu bunu beğendi: