Dünyada Niche Sektörler ve Girişimcilik

Merhaba Dostlarım,

Yaşadığımız bu hayat şartları, gün geçtikçe çok daha fazla, biz insanları zorluyor.

Eskiden, bir iş kurardık ve müşterilerin ürünlerimize talep etmesini beklerdik.

Serkan UYGUR Dünyada Niche Sektörler ve Girişimcilik

Günümüzde iş sektörleri, kendi içinde bölümlere ayrıldı ve üretim alanları genişledi.

2013 yılı itibari ile, sistem dönüşmeye başladı.

2018 yılı ve sonralarında, üretim odaklı ve talep odaklı yaklaşımlar, sektörlere hakim olmaya başladı.

Eski alışkanlıklar yerini dönüşümsel stratejilere bıraktı.

Her birey; girişimci ve verimli hizmet vermeye odaklandı.

serkan uygur dijital.png

Zaman; üretimi kişisel odaklı teşvik eden ve harcama yapan toplumsal yapıya döndürdü.

Toplum üyeleri, mecburen bir ürünü almak yerine, işine ve zevkine hitap eden, ürün alışverişine yöneldi.

Sektör, bir çok girişimcinin niche alanlar oluşturmasına yöneldi.

Ürünlerin, piyasa reel değerinin üzerinde, piyasanın kaymağını almaya odaklı, kazançlar elde etmesi baş gösterdi.

serkan uygur geleneksel pazarlama.png

Ülke toplumlarında oluşturulan yeni gelir modelleri, ilgi çekici ve sıfır maliyetli yüksek gelir getirici ürünlerdir.

Ülke ekonomilerinde yaşanan resesyon, girişimcileri yeni iş modellerine; win2win ve iş birliklerine yönlendirdi.

Uygulama,

Kendi araban ile VİP hizmetleri verebilmek (Devlet ve İlgili Bakanlıkça Onaylanmış, Resmi Belgeleri Alınmış), Şehir turları…

Yapılandırılan girişimcilik ile, bir çok ülke ve şehirde şirketler kurulmuş ve toplumun hizmetine sunulmuştur.

Pazarlama ve Satış mesleğinde başarılı olmak, yeni iş alanları oluşturmaktan ve uygulamaya geçirmekten başlar.

İşlerin doğası gereği ilgi çekmesi, yaratıcılık faktörleri devreye sokularak oluşturulmaktadır.

serkan uygur renkler.jpg

Toplum bireyleri, geleneksel yaklaşımlardan bunalmış, fark yaratan ve ilgisini çeken gelir getirici ürün veya hizmet segmentlerine odaklanmışlardır.

Sektörel farklılığı yapılandırdığımızda, mevcut teknoloji ile biçimlendirip yapay zeka ile entegre olması, iş modelinin dünya çapında değerlenmesine etki edecektir.

Geçmişte niche yatırımlar için güçlü bir sermaye yatırımı gerekirdi.

Günümüzde, en az maliyetle en çok getiri modelleri konuşulmakta ve uygulanmaktadır.

İş modelinizi, dijital teknolojiler ile dünya piyasasında konumlandırabilirsiniz.

Farkındalık anlamında, sosyal medyayı verim odaklı kullanabilirsiniz.

Sizlerin niche fırsatları uygulamaya koymanız, elinizdeki fırsatları kullanma kapasiteniz ile direkt olarak ilgilidir.

Siz; elde ettiğiniz fırsatları, verim odaklı kullandığınız sürece kazanacaksınız.

Dünyada Niche Sektörler ve Girişimcilik hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz, www.serkanuygur.com.tr adresinden, iletişim formunu doldurmanız yeterlidir.

 

 

 

Serkan UYGUR

Marketing Communication (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: