Neurodigital

Dijital teknolojinin dünyada gelişim göstermesi ile Neurodigital kendisini, günden güne daha fazla hissettirmektedir.

Neurodigital, web sitelerinde ve e-ticaret platformlarında kullanılan, bir algı yönetimidir.

Neuromarketing ve Neurodigital, ticari işletmelere verim kazandıran, önemli bir gelir modelidir.

Alışkanlıkların bir kenara bırakıldığı, yeni dijital neslin fayda odaklı kullanım sağlayacağı, önemli sanal mecralardır.

Temelinde,

  • 2019 Renkler,
  • 2019 Dijital Web Dizayn,
  • Paketleme Modelleri,
  • Neurocode,
  • AI Content,
  • AI,

teknolojilerinin, bütünleşik pazarlama iletişiminde kendine yer bulduğu bir network.

Dijital Dünya Ekosisteminde, şirketlerin sanal mecralardaki kanallarını iyileştirmeleri ve yeni müşteri grupları kazanımı için önemli bir yapıdır.

Neurodigital Yönetimi ile daha fazla kazanç ve yeni müşteri grupları için birlikte çalışalım.

Sizlere,

  • 2019 yılından önceki renkler,
  • 2019 yılı ve sonrasındaki dijital renkler.

Web sayfamda, 2019 renkleri hakkındaki makale, detaylı olarak yer almaktadır.

Neurodijital,

  • Yapay Zeka (Artificial İntelligence),
  • Hologram,
  • Arttırılmış Sanal Gerçeklik (Increased Virtual Reality), 

ile birlikte, bir bütün olarak yapı modelleri oluşmuştur.

e-ticaret siteleri, web siteleri (kişisel blog, ticari sosyal hesaplar ve global siteler.), Neurodigital Yönetimi kullanılıyor.

2015 yılı sürecinde Yapay Zeka çalışmaları yükseliş göstermekte, Neurodigital Stratejileri kullanılmaktadır.

2019 yılında Neuromarketing Biliminde önemli gelişmeler yaşanmıştır.

Yaşanan gelişme Neurodigital Yönetimi ile etkileşimli yapılandırılmakta ve gelir modellerinde yükseliş göstermektedir.

Neurodigital, Kullanıcı Deneyimi (user experience) ile birlikte verim odaklı çalışmalara ortam hazırlamaktadır.

Dünyadaki potansiyel müşteriler ile, daha stratejik hedef odaklı iletişim kurmamızda fayda sağlayacaktır.

Gelir modellerimiz döviz cinsinden farklılık gösterecek olup, yeni emtialar ile satınalma işlemleri gerçekleştireceğiz.

Yeni emtia modelleri ile alışveriş davranışları artış göstermekte, sektörlere göre bazı firmalar kendi emtialarını piyasaya sunmaktadır.

Neurodigital Bilimi,

Çeşitli oyun sektörleri, hitap ettiği müşteri grupları tarafından, ne kadar çok talep görüyor ise, ilgili sektör geliştiriciler tarafından daha fazla dizayn edilerek, yeni modeller ile, müşterilerinin kullanımına sokulmaktadır.

Neurodijital Bilimi, müşterilerinin algısını etkileyerek seçimlerinde seçici olmasına ve satınalma duygusunu tetikleyerek davranışa geçmesini sağlamaktadır.

Dünya ekosisteminde, dijital sektör inanılmaz bir büyüme göstermektedir.

Sosyal ve günlük hayatımızda, bizler her an; dijital mecraların içinde yaşamakta ve tüketici gruplarını oluşturmaktayız.

Neurodigital Yönetimi, toplum ve birey davranışlarının incelenmesi sonucu, demografik etkenler segmente edilerek, satınalma davranışının gerçekleşmesi için yeni yöntemler geliştirmektedir.

Serkan UYGUR

Marketing and Sales Analysis Consultant (MA)

serkanuygur.marketing@gmail.com

One Comment on “Neurodigital

  1. Türkiye’de neuro marketing ve dolayısıyla neuro digital tam olarak anlaşılamadı gibi. Markalar ve marka yöneticileri gereken önemi göstermiyor. Nedense hala daha neuro marketing’in bize sağlayacağı iç görüleri kendi iç görülerimiz ile tahmin etmeye çalışıyoruz. Sürekli olarak bunun önemi anlatılmalı. Yazı için elinize sağlık.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: