Deneyimli Kuşak Experienced Generation

Merhaba Dostlarım

Teknolojinin değişim gösterdiği son yıllarda, Deneyimli Kuşak da, sosyal medya kullanımında artış yaşanmaktadır.

Özellikle sosyal medyanın; facebook, linkedin, twitter, instagram ve youtube gibi bir çok sanal mecraların kullanımında Deneyimli Kuşakların kullanımında yükseliş gözlemleniyor.

Deneyimli Kuşaklar, okul yıllarındaki ve çocukluk yıllarındaki tüm dost çevresini, sosyal mecralardan yararlanarak iletişim kurmakta ve teknolojiye olan ilgileri yükselmektedir.

Sosyal mecraların bu yönde etkinlik göstermesi Deneyimli Kuşak’ ın Retro Marketing alanına ilgi duymasınada katkı sağlamaktadır.

Ürün alım satımı olsun her türlü ticari işlemi, e-ticaret siteleri gibi verimli kullanamasa bile, sosyal mecralardan az da olsa iş yapmayı öğrenmş değerli büyüklerimiz yer almaktadır.

Pazarlama ve Satış Mesleği, istek ve ihtiyaçlara ne kadar çok hitap etse bile, nostaljik ürünler bir çok kuşakların hala daha ilgisini çekmektedir.

Günümüzde; x, y, z ve alfa kuşağını konuşurken hatta gelecek kuşakları (new future generation) inceleyerek hitap edilen ürün ve ürün gruplarını tasarlanırken deneyimli kuşağı unutmamak ve tarzlarına uygun ürünler üretmek faydalı olacaktır.

Geçmişten günümüze paranın icadı ve ticari hayatın başlaması ile, işletmeler için gelir modelli nitelikli ürünler üretilmeye, duygu ve ihtiyaçlara hitap edilmeye başlanmıştır.

Deneyimli Kuşaklar, yıllarca çalışmış ve emeklerinin karşılığı olarak hayatlarını; bir düzen içinde, güven ortamında ve belirli gelirler elde ederek rahat ve huzurlu yaşamayı hak etmişlerdir.

Ticari işletmeler bu bilinçle hareket edip, Retro Marketing’ e önem verip, deneyimli kuşaklara hitap eden ürünleri üretip yeni kazanç modelleri geliştirebilirler.

Günümüzdeki jenerasyonlar, istek ve ihtiyaçlarına uygun ürünleri talep ederken ve az para harcama dürtüsü ile teknolojik cihazlarda kendilerine en uygun ürünleri araken, dünya ticareti fazlasıyla gelişmiştir.

Dünya ticaretinin yoğun yaşandığı günümüzde, dünyanın neresinde olursanız olun, hizmet modelleri gelişmiş ve kapıya teslim iş hacimleri artış göstermiştir.

Ticari işletmeler tarafından, her jenerasyona uygun ürünler üretilip, gelir getirici modeler geliştirilebilir.

Deneyimli Kuşaklar, kendi ilgi alanlarına uygun ürünler üretilmesi durumunda, her kuşaktan daha fazla talepkar olacağı bilinmektedir.

Experienced Generation

In recent years when technology has changed, the Experienced Generation has increased its use of social media.

Especially social media; Facebook, linkedin, twitter, instagram and youtube, such as the use of many virtual channels in the use of Experienced Generations is observed an increase.

Experienced Generations communicate with their friendly environment during their school years and childhood by utilizing social channels and their interest in technology is increasing.

The effectiveness of social media in this direction also contributes to the Experienced Generation’s interest in Retro Marketing.

Even if it cannot use any kind of commercial transactions, such as e-commerce sites, whether it is buying or selling products, there are valuable elders who have learned to do business even if they are less than social channels.

No matter how much the Marketing and Sales Profession addresses the demands and needs, nostalgic products still attract the attention of many generations.

Today; While talking about the x, y, z and alpha generation, and even designing the product and product groups addressed by examining the new future generation, it will be useful to remember the experienced generation and produce the products according to their styles.

With the invention of money from the past to the present and the commencement of commercial life, it has begun to produce qualified products with income models and address the needs and emotions.

Experienced Generations have worked for years and paid their lives in return for their labor; they deserve to live comfortably and peacefully in an order, trust environment and by earning certain incomes.

Commercial enterprises can act with this awareness, give importance to Retro Marketing, produce products that appeal to experienced generations and develop new profit models.

While today’s generations demand products that are suitable for their wishes and needs, and with the urge to spend less money, they seek the most suitable products for them in technological devices and the world trade has developed greatly.

In today’s world of intensive trade, wherever you are in the world, service models have improved and delivery volumes have increased.

Commercial enterprises can produce products suitable for each generation and develop income generating models.

Experienced Belts are known to be more demanding than any generation if products that are of interest are produced.

Serkan UYGUR (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.marketing@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: