Yaratıcı Odaklı Pazarlama ve Satış Mesleği

Merhaba dostlarım,

Dünya ekosistemi ve teknolojisi, büyük bir ivme ile Yaratıcı Odaklı Pazarlama ve Satış Mesleği gelişmektedir.

Ekonomiye giriş yapan her bir yeni girişim, dijital süreçleri yakından takip ederek, niche sektörler yaratıyorlar.

2000’ li yıllardan itibaren, pazarlama ve satış sektörü ve meslek dallarında yaratıcı değişimler iç içe geçmeye başladı.

Standart eğitimler yerini; modern fikirlere ve modern düşüncelere bırakmaktadır.

Sektörler, nitelikli ürünler üreterek toplam talebe sunulmakta ve yeni gelir modelleri gelişmektedir.

Global aktörler warmarketing stratejileri geliştirmekte, dünya toplumlarındaki müşteri ve tüketici gruplarını etkilemek için Neuro Marketing Biliminden destek alınmaktadır.

Uluslararası şirketler, AR-GE yatırımlarına hız vererek müşteri satın alma davranışını inceleyerek, müşteri yolculuğu haritalarını geliştirmektedirler.

Ekonomik krizler yaşayan ülke toplumları, eğitim modellemelerine önem vererek müşteri davranışlarını kendi bünyelerinde geliştirmeye başladılar ve ihtiyaç odaklılık çalışmaları yarattılar.

Kuşaklar ve toplumumuza dahil olan yeni bireyler analiz edildiğinde, çok faklı yapıda bireyler ile karşı karşıya kalmaktayız.

Demografik özellikler yanı sıra teknoloji ile biçimlenmiş yeni kuşakların davranış modelleri tespit edilmeli ve ürün gurupları yeniden aktive edilmelidir.

Yapılandırılacak re-marketing stratejileri ile tüketim yöneylemleri ne kadar çeşitlendiği görülecektir.

Dünyada; toplum, demografi ve kültürel yapılar sürekli değişim geçiriyor ve farlı istek ve ihtiyaçlar oluşuyor.

Müşteri ve Tüketici guruplarının, değişime uğrayan ihtiyaçlarını ve davranış modellerini çözdüğümüzde ürün konumlandırma ve tutundurma faaliyetlerini doğru pazarlama metotları ile yapılandıracağız.

Creative Focused Marketing and Sales Profession

Hello, my friends,

The world ecosystem and technology is evolving with a great momentum in the Creative Oriented Marketing and Sales Profession.

Each new enterprise entering the economy closely follows digital processes to create niche sectors.

Since the 2000s, marketing and sales sectors and professional branches have been intertwined with creative changes.

Standard trainings are replaced; modern ideas and modern thinking.

Sectors produce qualified products and present them to total demand and new revenue models are developing.

Global actors develop warmarketing strategies and support Neuro Marketing Science to influence customer and consumer groups in world communities.

International companies accelerate their R & D investments and examine customer buying behavior and develop customer journey maps.

Country societies experiencing economic crises can develop customer behaviors within their own bodies by giving importance to education modeling and need-oriented.

When generations and new individuals in our society are analyzed, we are faced

In addition to demographic characteristics, behavioral patterns of new generations shaped by technology should be identified and product groups reactivated.

With the re-marketing strategies to be structured, it will be seen how diversified the consumption operations are.

In the world; society, demography and cultural structures are constantly changing and different needs and needs are being formed.

When we solve the changing needs and behavioral models of customer and consumer groups, we will structure product positioning and promotion activities with the right marketing methods.

Serkan UYGUR (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.marketing@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: