DMSM

Global şirketlerin yeni referans yol haritası DMSM olacaktır.

Uluslararası firmalar, sürdürülebilir yönetim haritasını baştan sona revize ederek B2B başta olmak üzere B segmenti sektöründe yönetim hamlelerine yeni bir aksiyon kazandıracaklardır.

Ticari faaliyet sistemine dayalı her işletme DMSM stratejilerini; Üretim, Hizmet ve Duygusal yönetim metodolojilerine ekleyeceklerdir.

Sizlerin de bildiği gibi,

  • X kuşağı,
  • Y kuşağı,
  • Z kuşağı

   ve

  • Alpha, Alfa kuşağı

ticari sektörünü tetikleyen ve temel hedef noktası olan kuşaklardır.

Bir de, X kuşağı öncesi Baby Boomer kuşağı yer almaktadır.

Belirli bir yaşın üstünde olan bu grup, ticari faaliyetlerini Algı Yönetimi sistemi uygulayıp hedef kitlesine satınalma güdüsünü harekete geçirirdi.

2010 yılından itibaren teknolojik değişim ve yenilikler Neuro Marketing olarak Algı Yönetimi yönetim sürecini modern anlama kavuşması ile şekillenmiştir.

2020 yılı itibari ile Yapay Zeka çağının başlaması, Dijital mecraların artış göstermesi sonucu; DMSM, Digital Marketing and Sales Management yani Dijital Pazarlama ve Satış Yönetimi günlük hayatımızın içine girmiştir.

Dijital mecraların gelişmesi, hedef kitleye olan önemi azaltmış yerine Potansiyel Hedef Kitle yönetimini içeriğe aktarmıştır.

Dijital Pazarlama ve Satış Yönetimi,

Potansiyel Hedef Kitle bazında,

  • Zaman tasarrufu,
  • Emek tasarrufu,
  • Ticari Kazanç,
  • Pazar Analizi,
  • Ürün, Hizmet ve Duygusal İhtiyaçların Ticari Mevduata dönüşmesi,
  • Sanal Ticaretin İvme kazanması,
  • Döviz Transferinin saniyeler içinde gerçekleşmesi,
  • Dijital ve Sanal Paraların ticarette kullanılabilirliği,

gibi bir çok yenilik ve kolaylıklar sağlamaktadır.

Toplumlar arası etkileşim 2020 yılında geçici bir süre askıya alınmış olsa dahi, Pazarlama ve Satış Yönetim Stratejilerimde bilimsel ve örgütsel çalışmalar literatüre ve reel iş hayatına eklentiler olsa da, WOMM, Ağızdan Ağıza Pazarlama Klasik anlamda hiçbir zaman modern metodolojide yerini kaybetmeyecektir.

Toplum bireyleri; istek, ihtiyaç ve duygusal dürtüleri ile satınalma yaparken, birbirleri ile olan etkileşimlerini hiçbir zaman kaybetmeyecektir.

Dijital arenada var olmak demek; Sanal Kurumsal Alanda yerini alabilmek, görünür olmak dünya toplumları global ticari sektörde yer edinebilmek demektir.

Süreç yerel ilişkilerinizi global mecralara taşımanız ile, ihtiyaçlardaki sürdürülebilir tedariki sağlamanızı da mümkün kılmaktadır.

Dijital Pazarlama ve Satış Yönetimi Stratejileriniz,

  • Güncel tutmanız,
  • İçeriklerinizin potansiyel hedef kitlenize hitap etmesi,
  • İçeriklerinizi yeni inovatif fikirler ile desteklemeniz,
  • Sektörde liderlik yapmanızı,
  • Ticari alışkanlıklarda önder olmanızı sağlayacaktır.

Bilmeniz gereken en önemli konu, dünyada olduğu gibi dijital mecralarda birçok rakibiniz yer almaktadır.

Rakipleriniz arasında fark yaratmak için, sanal kurumsal mecranızı fikirleriniz ile takviye edebilir, ticari rekabette fark yaratan oyuncu olabilirsiniz.

Dijital Kurumsal Sayfanızı dinamikleştirerek, teknolojik değişimlere açık tutun.

Teknolojiyi kurumsal mecranızda ne kadar kontrol edilebilir tutarsanız, sürdürülebilir stratejilere imza atabilirsiniz.

Dijital Pazarlama ve Satış Yönetimi, sizlerin ticari faaliyet alanınızı genişleterek her sektörden firmalar ile etkileşime girmenizi sağlayacak ve sektörel çalışma alanınızı genişletecektir.

DMSM

DMSM will be the new reference road map of global companies.

International companies will revise the sustainable management map from start to finish and bring a new action to management moves in the B segment sector, especially B2B.

Every business based on the commercial activity system will be able to implement DMSM strategies; They will add to Production, Service and Emotional management methodologies.

As you know,

• Generation X,

• Generation Y,

• Generation Z,

   and

• Alpha, Alpha Generation,

are the generations that trigger the commercial sector and are the main target point.

There is also the Baby Boomer belt before the X generation.

This group, which is over a certain age, would implement the Perception Management system and stimulate the purchasing motive for its target audience.

As of 2010, technological changes and innovations have been shaped by Neuro Marketing with the modern understanding of the Perception Management management process.

As of 2020, the age of Artificial Intelligence began, and as a result of the increase in digital channels; DMSM, Digital Marketing and Sales Management, namely Digital Marketing and Sales Management, has entered our daily lives.

The development of digital channels has reduced the importance of the target audience and transferred the potential target audience management to the content.

Digital Marketing and Sales Management,

On the basis of potential target audience,

• Saving time,

   Labor saving,

• Commercial Earnings,

• Market Analysis,

• Transformation of Products, Services and Emotional Needs into Commercial Deposit,

• Acceleration of Virtual Trade,

• Realization of Foreign Exchange Transfer in seconds,

• The availability of Digital and Virtual Coins in trade,

provides many innovations and conveniences.

Even if the inter-communal interaction has been suspended in 2020 temporarily, while scientific and organizational studies in my Marketing and Sales Management Strategies are additions to the literature and real business life, WOMM will never lose its place in the modern methodology in the classical sense.

Community individuals; will never lose their interactions with each other while purchasing with their desires, needs and emotional impulses.

It means to exist in the digital arena; Being able to take place in the Virtual Institutional Area and to be visible means to be able to take place in the global commercial sector of the world societies.

The process also enables you to carry your local relations to global channels and ensure sustainable supply of needs.

Your Digital Marketing and Sales Management Strategies,

• Keeping up to date,

• Your content appeals to your potential target audience,

• Supporting your content with new innovative ideas,

• Leading the industry,

• It will enable you to be a leader in commercial habits.

The most important thing you should know is that there are many competitors in digital channels like in the world.

In order to make a difference between your competitors, you can reinforce your virtual corporate environment with your ideas and become a player that makes a difference in commercial competition.

Make your Digital Corporate Page dynamic and open to technological changes.

No matter how controllable you keep the technology in your corporate environment, you can sign sustainable strategies.

Digital Marketing and Sales Management will enable you to interact with companies from every sector by expanding your business area and expand your sectoral work area.

Serkan UYGUR (MA)

UYGUR Consulting

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.marketing@gmail.com

2 Comments on “DMSM

  1. Geri bildirim: DMSM — Serkan UYGUR | Mon site officiel / My official website

  2. Geri bildirim: Hayallerini Kendin Yarat | Serkan UYGUR

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: