Teknoloji Girişimciliği

Dünya, 2020 yılı ile yapay zekâ çağına giriş yaparak, teknoloji girişimciliği tüm toplumları etkisi altına almıştır.

Girişimcilik ekosistemini incelediğimizde, girişimcilerde sadece istek olması yetmemekte sermaye ve network marketing, ürün hizmet alanında etkin bir strateji yürütmesi gerekmekteydi, ta ki 2020 yılına kadar.

Girişimcilik Nedir:

Pazar payında, sektörel veya potansiyel hedef kitleye uygun yeni yapılanmaların, müşteri ve tüketici gruplarına; ilgili ürün hizmet ve teknolojilerin, toplumların verim odaklı kullanımına verilmesidir.

Dünya toplumlarında, 2020 yılı itibari ile her birey girişimcilik ekosistemine dahil olabilir.

Girişimcilik Nasıl Hayata Geçirilir:

İşletmelerin veya bireylerin, girişimcilik ekosisteminde yer alabilmesi 2020 yılı yapay zekâ çağı ile; daha basit uygulanabilir ve kullanılabilir olmaktadır.

Girişimcilik Teknolojide Hangi Mecralarda Yapılır:

Girişimcilik sisteminin iş hayatına uyarlanması birçok mecralarda yapılmaktadır.

  • Yapay Zekâ Teknolojileri,
  • Dijital Pazarlama Ağları,
  • Sosyal Medya (Facebook, Linkedin, İnstagram ve daha fazlası)
  • Stratejik Pazarlama Yöntemleri,
  • Yapay Zekâ İçerik Yönetimi,
  • E-ticaret, al sat modelleri,
  • Network Marketing,
  • Meta – Metaverse,
  • Arttırılmış Sanal Gerçeklik,
  • Fijital Teknoloji Modelleri,
  • Müşteri ve Tüketici Grupları,
  • Teknoloji Stratejileri,
  • WOMM,
  • Neuro Marketing Bilimi (Nöro Pazarlama, Algı Yönetimi ve İkna Stratejileri.),
  • Neurocode,
  • Nörolink,
  • Yapay Zekâ Çözüm Ortaklığı,

gibi birçok stratejik teknikler, girişimcilik ekosistemine eklenebilir.

Teknolojinin çok süratli bir şekilde gelişme gösterdiği 2020 yılı ve sonrasında, girişimcilik için sermayenizin olmasına gerek yok.

İstediğiniz; ürün hizmet ve teknoloji modelleri için her türlü yapay zekâ teknolojileri kullanabilir, potansiyel hedef kitlenize dünyanın her yerinden ulaşabilirsiniz.

Sermaye yapınızı da düşünmenize gerek yok, sadece istemeniz ve yeniliklere açık olmanız yeterli olacaktır.

Girişimciliğinizi Nasıl Hayata Geçireceksiniz:

Girişimcilik modellerinizi iş hayatına uyarlarken, birçok kanalları kullanabilirsiniz.

Sosyal medya mecralarını (facebook, Linkedin ve İnstagram ve daha fazlası) nasıl kullanmanız gerektiğini, talep etmeniz halinde sizlere destek olabiliriz.

Yapay zekâ mecraları, dünya piyasasında her yeni gün gelişmekte ve ticaret piyasasını etkilemektedir. Eskiden çok fazla emek ve enerji ile az bir hedefleme yaparken, artık günümüzde minumum emek ve girişim ile potansiyel hedeflerinize ulaşabilirsiniz.

Meta – Metaverse kullanımı dünya piyasasında çok hızlı artış gösteriyor. Sanal toplumlar çok hızlı gelişiyor.

Reklam mecraları, yeni sektörlerin hayata geçmesi ile değişim göstererek: 

  • Sanal Gerçeklik, 
  • Arttırılmış Sanal Gerçeklik,
  • Fijital Teknoloji,
  • Müşteri Deneyimi, 
  • Müşteri ve Tüketici Satın Alma Davranışları,

süreçleri modern dünyaya damgasını vuruyor.

İlerleyen yıllarda, robotların duygusal zekâya sahip olacağını göreceğiz.

Sizler ile robotların duygusal zekâ etkileşimlerini farklı çözümler üreterek, görüş alışverişi yaparak stratejiler kuracak inovasyonlar yapacağız.

Girişimcilikte Kuşaklar ve Jenerasyonlar Arasındaki Etkileşim Nasıldır:

Girişimcilik, 2020 yılı yapay zekâ çağı ile tüm sektörlere potansiyel hedef kitleleri ile etkileşim olanağı vermiştir.

İşletmelerin, potansiyel hedef kitlelerine ulaşması için tek yapması gereken dijital mecralarda yer edinmek ve etkileşim çalışmalarını arttırmaktır. 

Kuşaklar ve Jenerasyonlar:

  • 1946 Yılı ve Öncesi,
  • Baby Boomers,
  • Sessiz Kuşak,
  • X Kuşağı,
  • Y Kuşağı,
  • Z Kuşağı,
  • Alfa Kuşağı,

jenerasyonlardan oluşuyor.

Özellikleri ve Yapıları:

  • Kuşakların Özellikleri Nelerdir?
  • Hangi Kuşağın Ne Tür Etkileşimleri Vardır?
  • Jenerasyonların Birbiri ile Olan Etkileşimi Nasıldır?
  • Yapay Zekâ Çağında Hangi Kuşak Etkindir?
  • Dijital Çağda Hangi Kuşak Verimli Çalışmalara İmza Atmıştır?
  • Yapay Zekâ Çağında Hangi Kuşak Dünya Ekosistemine Damga Vuracaktır?
  • Her Kuşağın; Çalışma Alanı, Etkileşimi ve Diğer Jenerasyonlar ile Bağlantıları Nasıldır?
  • Z Kuşağı Teknolojinin Neresinde ve Girişimciliği Hangi Seviyede Kullanıyor?
  • Alfa Kuşağı Bütün Kuşaklardan Farkı Nedir ve Motivasyonunu Neler Sağlıyor?

gibi; etkileşim, girişimcilik ve stratejik yapıları birlikte analiz edilerek, ilerleyen yıllara sürdürülebilir çalışmalara birlikte imza atalım.

Girişimcilik Ekosistemi ve Kazandırdıkları?

Her kuşak, teknolojiyi kendi bilgisi çerçevesinde kullanmakta, yeni girişimlere belirli bilgi dahilinde giriş yapmaktadır.

Bizler bu bilgileri sizler için basitleştirerek; daha kullanılabilir, efektif ve öğrenme odaklı bilgiler haline getirdik.

Girişimcilikte Potansiyel Hedef Kitleniz ve Stratejiler?

Girişimcilik ekosistemi, teknolojilerin gelişmesi ve yeni jenerasyonların istek ve ihtiyaçları sayesinde tüm dünyada etkin olarak kullanılmaktadır.

Son yıllarda gelişen, sosyal medya stratejileri ticaret faaliyetlerini ciddi ölçüde tetiklemiş ve tüm dünyadan artan oranda gelen talepler, satış hacimlerini arttırmıştır.

Günümüzde girişimcilik modelleri basitleşerek, her yaş grubundan tüm kuşakların ürün hizmet ve teknoloji ihtiyaçları sosyal medya stratejileri ile karşılanmaktadır.

Serkan UYGUR (MA)

UYGUR Danışmanlık

Pazarlama ve Satış Analiz Danışmanı

serkanuygur.marketing@gmail.com

One Comment on “Teknoloji Girişimciliği

  1. Çok hızlı bir şekilde ilerleyen bir dünya da bende varım diyor isek bu eko sisteme entegre olmak zorundayız yoksa işimiz gerçekten çok zor Serkan bey, çok değerli olan bu bilgileri paylaşarak bizleri aydınlattıgınız için çok teşekkür ediyorum saygılar selamlar.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: