Potansiyel Müşterilerinize Ne Kadar Yakınsınız

Merhaba Dostlarım,

Ticari faaliyet gösteren her işletme, potansiyel müşterilerinize ne kadar yakınsınız, sorusunu yıllarca sorgulayıp cevap aramakla zamanlarını ve enerjilerini harcadılar.

2020 yılını yaşadığımız teknoloji çağında, yıllarca sorguladığımız bir çok soru ve cevabın, temel anahtarlarına günümüzde basit bir şekilde hakimiz.

İşletmeler, zaman içinde bir çok ajans ile partnerlik ve işbirliği yaparak milyarlara yaklaşan döviz ödemeleri yapmaktadırlar.

Hedef kitle,

Günümüze kadar her işletme, hedef kitlesine ulaşmak ve ürün hizmet kategorilerini müşteri grupları ile karşılaştırmak adına, yoğun çalışmalar yapardı.

Dijital teknolojinin kendi içinde segmente olması ve demografik özelliklerin her yeni gün değişim göstermesi sonucunda, potansiyel hedef kitlemize ulaşmak, verimlilik açısından çok daha değerlidir.

Satış noktaları başta olmak üzere, perakende ve outlet’ler  döviz harcamaya hazır ve kalben satınalma sürecini başlatmaya konsantre olmuş, müşteri gruplarından oluşur.

Önemli Not:

Başta ülkemiz olmak üzere, ticaret uluslararası alanda hızlı bir gelişme ve büyüme gerçekleştirdiği için, Para kelimesi verine Döviz kelimesinin kullanılmasının, hem literatür hem de kelime zenginliği açısından faydalı olacağını düşünüyorum.

İşletmeler için ticaret, yer ayırt etmeksizin dijital mecralarda yerini almış, portallar da yeni startup çalışmaları hız kazanmıştır.

Startup çalışmaları, farklı inovasyon yapıları ile birleşmiş, niche bölgelere kaymıştır.

Hedef kitlemiz değil, potansiyel hedef kitlemiz temel iş ve çalışma alanımızı oluşturmuştur.

Patronlar, zaman yönetimi standartlarını gözeterek ve mesleki interaktif eğitim modellerini benimseyerek, Alpha, alfa kuşağını anlamaya çalışarak, ticari işlerini büyütmeye uğraş vermektedirler.

X, Y, Z ve Alpha, alfa kuşağını anlamak demek potansiyel kuşakları ve kültürel yapıları algılamak, üretim süreçlerimizi re-marketing yönetimine uygun yapılandırmak ile mümkündür.

İnsanlar dünya pazarında fark yaratan ve kendilerine ilginç gelen temel ürün grupları ile ilgilenmektedir.

Kendilerine sunulan her ürünün, kullanımı basit ve fayda getirici olmasına dikkat etmekte ve süreklilik istemekteler.

Pazar yapısına baktığımızda, müşteri grupları deneyimleme, duygusal bağ kurma ve etkilenme prensibine dayanarak, her talebe sunulan ve emek esasına uygun ürünlere, sahip olmayı arzu eder.

Dijital mecralarda müşteriler ile iletişim kurmak gün geçtikçe basitleşmiş, potansiyel müşteri gruplarında artış yaşanmaya başlanmıştır.

İlerleyen zaman dilimlerinde Hız Esaslı Müşteri grupları ile tanışacağız.

VİP Customer yerini Special Customer Processes Management temeline bırakacak.

Emek Değer Yönetim hızla gelişme gösterecek olup, Endüstriyel Product tarih sahnesinden silinecektir.

Nitelikli iş gücü, Nitelikli ürün ve üretim gelişerek piyasa arz ve talebinde konjektürel yapısal gelişmeler yaşanacaktır.

How Close are You to Your Potential Customers

Every business operating business has spent their time and energies by questioning how close you are to your potential customers, asking the question for years and looking for answers.

In the age of technology in which we live in 2020, we have a simple right to the basic keys of many questions and answers that we have been questioning for years.

Over time, businesses make foreign exchange payments reaching billions by partnering and cooperating with many agencies.

Target group,

Until today, every business has been working hard to reach its target audience and compare its product service categories with customer groups.

Reaching our potential target group is more valuable in terms of efficiency as a result of digital technology being segmented and demographic features change every new day.

Retail and outlets, primarily sales points, are ready to spend foreign currency and are concentrated on initiating the purchasing process in the heart, consisting of customer groups.

Important note:

I think that the use of the word “Money” and “Foreign Currency” will be beneficial both in terms of literature and word richness, as trade has realized a rapid development and growth in the international arena, especially in our country.

Trade for businesses has taken its place in digital channels without any reservation, and new startups have gained speed in portals.

Startup studies merged with different innovation structures and shifted to niche regions.

Our target audience, not our target audience, has formed our core business and field of study.

By pursuing time management standards and adopting professional interactive education models, bosses strive to grow their business by trying to understand the Alpha generation.

Understanding the alpha generation of X, Y, Z and Alpha is possible by perceiving potential generations and cultural structures, and configuring our production processes in accordance with re-marketing management.

People are interested in basic product groups that make a difference in the world market and are interesting to them.

They pay attention to the fact that every product offered to them is simple to use and beneficial and wants continuity.

When we look at the market structure, customer groups desire to have products that are suitable for every demand and are based on labor principle, based on the principle of experience, emotional bonding and influence.

Communicating with customers in digital channels has become simpler day by day, and potential customer groups have started to increase.

In the following time frames, we will meet Speed Based Customer groups.

VIP Customer will be replaced by Special Customer Processes Management.

Emek Değer Yönetim will improve rapidly and the Industrial Product will be deleted from the history scene.

Nitelikli iş gücü, Nitelikli ürün ve üretim gelişerek piyasa arz ve talebinde konjektürel yapısal gelişmeler yaşanacaktır.

Serkan UYGUR (MA)

UYGUR Consulting

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.marketing@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: