Şirketlerin, Müşteri Deneyimi Sürecinde Yaptıkları Kritik Hatalar

Merhaba Dostlarım,

Uluslararası firmalar, pazar ekosisteminde bir çok ürün üretmekte veya alıp, satmaktadır.

Biz toplum üyeleri olarak, ürünleri; ihtiyacımızı karşılıyor ve isteklerimize hitap ediyorsa; ilgili ürünü, belirlenmiş garanti şartlarına göre satın alıyoruz.

Ürünün ayıplı çıkması durumunda, biz tüketicilerin kanunen bazı hakları bulunmaktadır.

Son yıllarda, bazı şirketler; yaptıklan çalışmalar ile, satın aldığımız ürünlerde, ayıplı çıkan ürünlerin, iade koşullarında bazı sıkıntılar çıkarmaktadır.

Tüketici olarak, çıkan sorunların düzeltilmesi ve bilinçlenmemiz önemlidir.

Birey olarak, yaşadığımız müşteri deneyimlerini, tecrübemiz ile birleştirerek, her bir bireye veya tüketiciye, örnek oluşturmasını sağlamak amacıyla sizlere …www.serkanuygur.com.tr adresinden, iletişim formu doldurarak bilgi talep edebilirsiniz.

 

Pazarlama İletişimi (MA)

Pazarlama ve Satış Analiz Danışmanı

http://www.serkanuygur.com.tr

One Comment on “Şirketlerin, Müşteri Deneyimi Sürecinde Yaptıkları Kritik Hatalar

  1. Geri bildirim: Bilinçli Müşteriler Kimlerdir, 2018 yılı ve Gelecek Nesiller | Serkan UYGUR

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: