Merhaba Dostlarım,
Global arenadaki aktörler, gelişim kompozisyonlarına her gün, yenilerini ekliyorlar.
Hepimizin bildiği gibi;
- Dijital Teknoloji,
- Yapay Zeka,
- Hologram,
- Arttırılmış Sanal Gerçeklik (AI).
çalışmaları hızla yapılandırılıyor.
Dünya şirketleri, bünyelerinde nitelikli kişilere yer veriyorlar.
Bu yetenekli kişilerin, dünya ticaretinde önemli rolleri bulunmaktadır.
Ticari faaliyet gösteren her şirket, teknoloji seviyesinde diğer rakiplerine oranla öne geçmek için AR-GE çalışmaları yapmaktadırlar.
Paydaşlar, sektör içlerinde, ileriyi gören, yorum yapabilen ve analiz bakışı güçlü olan gelişmiş beyinleri istihdam etmektedirler.
Her zaman ifade ediyoruz,
Dijital, Dijital, Dijital
- Pazar ekosisteminde rakiplerinize oranla ne kadar güçlüsünüz,
- Pazar payında, müşterilerinizin ne kadar tercih alanındasınız,
- Warmarketing ekosisteminde, diğer şirketlerden farkınız nedir,
- Dijital mecralarda, tüketicileriniz ile ne kadar etkileşim içersindesiniz,
- Pazar ekosisteminde, dijital gücünüzü feedback ölçülerinde değerlendiriyor musunuz.
Dijital Stratejilerinizi belirlediniz mi?
- Süreç yönetiminiz için, stratejik taktikleriniz nelerdir?
- Dijital mecralarda, firmanızın; tutundurma ve konumlandırma ölçütünü belirlediniz mi?
- Firmanız dijital stratejilerinde, segmentasyon stratejilerini oluşturdunuz mu?
- Kurumsal marka kimliğiniz, dijital mecralarda müşterileriniz tarafından ne kadar biliniyor?
- Şirket pazar payı konumlandırma analizinde, rakiplerinizle, aranızdaki ölçümler, sizleri hangi yönde hedeflerinize yönlendiriyor.
Dijital Stratejiler belirlemeniz, sizlere devamlı veri akışı sağlayacaktır.
Global arenada, dijital stratejilerinizi verilere dayalı olarak olgunlaştırmak isterseniz, benimle iletişime geçebilirsiniz.
2020 ve ilerleyen yıllarda, dijital stratejileriniz bir bilim dalı haline gelecek ve geliştirilmiş inovasyon teknikleri kullanılacaktır.
Şirketler, dijital stratejilerini geliştirdiği ölçüde, rakiplerini piyasa konumunda, detaylı analiz ederler.
Sektördeki firmaları incelediğimizde, ciddi hatalar olduğunu görüyoruz.
Günümüz gelişmiş teknolojilere ayak uyduramayan yığınlarca işletme bulunmaktadır.
Ticari işletmeler, sürdürülebilir kalkınma projelerine imza atmak istiyorsalar, dijital veriler ile hareket alanlarını olgunlaştırmalılar.
Günümüzde, yerel ve ulusal şirketler, dijital verileri temel alarak, kurumsal yönlerini güçlendirip, rekabet edebilir bir konuma gelebilmektedirler.
Dijital Stratejilerin net bir şekilde ortaya konması, şirketlerin politikalarını oluşturur.
Dijital verilere dayalı iş hacimlerinizi yönetmek, gelecek dönemlerde;
- Kısa vadeli,
- Orta vadeli,
- Uzun vadeli.
planlar yapmanıza zemin hazırlayacaktır.
Dijital Stratejiler hakkında detaylı bilgi için, www.serkanuygur.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz.
Serkan UYGUR
Marketing Communication (MA)
Marketing and Sales Analysis Consultant