Fark Yaratın

Merhaba Dostlarım,

Toplum bireyleri, ticari hayatta yaptığı her ürün ve hizmet işletmeciliği için, Fark Yaratan eğitimleri öğrenmeli ve potansiyel hedef kitlesine öğrendiği bilgiler ile etkileşime geçmelidir.

Eğitim lüks değil, eğitime zaman ayırmıyorsanız potansiyel hedef kitlenize ulaşamazsınız.

Dünya; her an ve her saniye değişim geçirmekte ve bu döngüye ayak uydurursanız SİZ kazançlı çıkarsınız.

2020 yılı değişimlerin yaşandığı bir zaman dilimidir.

Günümüzde her bir işletme; X kuşağı, Y kuşağı ve Z kuşağını anlamak için zaman harcarken, yeni dostlarımızı Alfa kuşağını görmezden gelmektedir.

Dünya ticaretinde;

  • Hedef kitlenizi değil,
  • Potansiyel Hedef Kitlenizi
  • Ne kadar Doğru Analiz ederseniz,
  • Demografik çalışmalar yaparsanız,

Satışlarınız da ve Karlılığınız da Artışlar yaşarsınız.

Bir çok işletme tarafından bilinen ve bilgi güncellemesi yapılmadığı için Pazarlama ve Satış mesleği bilgileri geçmiş yılların bilgilerini içermektedir.

Pazarlama ve Satış Eğitimleri

  • Pazarlama Ekosistemi,
  • Stratejik Pazarlama Yöntemleri,
  • Geleneksel,
  • Klasik,
  • Modern,
  • Sosyal Medya,
  • Dijital Mecra,
  • Yapay Zeka,
  • Satış Yönetimi,
  • Günümüz Stratejik Yönetim,
  • Philip KOTLER (4P) ve Teknik Analiz,
  • Ürün Hayat Eğrisi,
  • Fijital Teknoloji,
  • Yapay Zeka,
  • Hologram,
  • Arttırılmış Sanal Gerçeklik,
  • Yeni Nesil Meslek Süreçleri ve Analiz,
  • Müşteri Deneyimi,
  • Web Sitesi Yönetimi,
  • İnteraktif İnovasyon,
  • Reaktif ve Proaktif Yönetim,
  • Soru ve Cevap,
  • Katılımcıya Yönelik İş Birliği.

konularını kapsamaktadır.

Neuro Marketing Bilimi Eğitimi

  • İletişim Süreç Yönetimi,
  • Neuro Marketing Bilimi,
  • Kararlarımızı Etkileyen Davranışlar,
  • Alt, Eski ve Sürüngen Beyin,
  • Müşteri ve Tüketici Gurupları,
  • Satınalma Davranışı,
  • Demokrafik ve Kültürel Çevre,
  • 2020 Yılı Renkler,
  • Neurocode,
  • Renklerin Gücü ve Sektöre Etkisi,
  • Web Dizaynı,
  • Duygusal İkna,
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi,
  • Ticari Faaliyetlerde Neuro,
  • Müşteri Etkileşimi ve Stratejiler,
  • Yapay Zeka,
  • Hologram,
  • Arttırılmış Sanal Gerçeklik,
  • Stratejik Analiz,
  • Psikolojik Stratejiler,
  • Modern Dünyada Ticari Süreçler,
  • Neuro Paketleme,
  • Soru ve Cevap,
  • Katılımcıya Yönelik İş Birliği.

Teknolojiyi faydalı kullanmak ve zamanı verimli kullanmak, hepinize yarar sağlayacaktır.

Müşteri ve Tüketici Gurupları sadece istek ve ihtiyaçlarına karşımı mı duyarlıdır,

Duygusal özelliklerinize ne kadar hakimsiniz,

Çevrenizdeki toplumu; ne derece de tanıyor veya tanımlıyorsunuz.

Pazar ekosisteminde, rakiplerinizi ne kadar verimli analiz ederseniz, AR-GE yapılanmasına ne kadar çok önem verirseniz ve rekabet ortamında ne kadar fazla inovasyon yaparsanız piyasa ekonomisinde başarılarınızda sürdürülebilirlik sağlarsınız.

Serkan UYGUR (MA)

UYGUR Consulting

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.marketing@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: