Teknolojik Güdü

Merhaba Dostlarım,

Teknoloji gelişerek, dünya çevresinde dönmekte, Teknolojik Güdü dünya toplumlarını etkisi altına almaktadır.

Dünyada yaşayan tüm canlılar güdüleri ile hareket etmekte ve güdüleri sayesinde, hayatta kalma becerilerini gelişmektedirler.

Web, sanal mecralarında gelişen ve büyüme ivmesi gösteren, toplumları oluşturan bireyleri kendisine gün ve gün daha fazla bağımlı haline getirmektedir.

Sanal mecralarda yer bulan her işletme, ilk önce müşteri kitlesini dizayn ederek, teknolojik tüketici toplumlarını oluşturmaktadır.

İşletmeler, web sitelerinde müşteri deneyimi teknolojilerini konumlandırarak, teknolojik tüketicilerin teknolojik güdü yapılarını analiz etmektedirler.

Teknolojik Güdeler,

  • Sosyal Medya Etkileşimleri,
  • Digital App,
  • İOS ve Android Yazılımlarının Ticari Yapıları,

Bizlerin kendimize sorması gereken en önemli sorular;

  • Teknolojik güdülerimizi biz mi yönetiyoruz,
  • Teknolojik güdülerimizi bir başkası mı yönetiyor,

Dijital mecralarda, marka değerinizi nasıl yönetiyorsunuz,

  • Sermayeniz ve finansal yapınız ile mi, dijital sektöre damga vuruyorsunuz,

yoksa;

  • Bilgi, beceri ve deneyimleriniz ile mi, dijital mecralarda yaratıcı odaklı marka değerinizi yönetiyorsunuz.

Teknolojik Güdü lerimiz, kontrol altında tutulması gereken ve potansiyel verimliliği kullanıma sokulan yapıları içermelidir.

Gelecek bir kaç yıl içinde, Yapay Zeka Pazarlama yöntemlerini konuşuyor olacağız.

Sizlere sorulacak sorular;

  • Dijital Teknoloji mi,
  • Yapay Zeka Stratejileri mi,

stratejilerinize yön veriyorsunuz,

şimdilik bu iki yön eylem strateji matrisi için erken bir hamle olur.

Demografik planlar ölçüsünde, teknolojik güdümüzü inşa etmeli, yaratıcı inovasyon stratejileri ile beslemeliyiz.

Ürün ve hizmet işletmeleri, küresel rekabet ortamında stratejik pazarlama yöntemleri çalışmalarına doygunluk sağladı.

Teknolojik güdüleri tetikleyecek; niche alanların yaratılması ve startup çalışmalarının hız kazanması gerekiyor.

Kuşaklar arası iletişimin sürdürülebilirliği, teknolojik güdümüzü aktif kılacaktır.

  • X Kuşağı ve Y Kuşağı,
  • Üniversite eğitimi gören, Z Kuşağı

Strateji Yönetimi,

  • Alpha, Alfa Kuşağı teknolojinin merkez üssü olacaklar.

Z Kuşağı,

Üniversite eğitiminde Big Data alanında kendini zenginleştiriyor.

Kod yazmak ve Üretim alanlarını değerlendirerek Startup çalışmalarında sürdürülebilir çalışmalar yapmaya başladılar.

Alpha, Alfa Kuşağı;

Dünyaya meydan okuyacak.

Günümüzdeki mesleklerin %90 ı sil baştan konumlanacak.

Teknolojik Güdü Haritası ve Zaman Stratejik Analiz Teknolojileri gelişerek, Müşteri ve Tüketici guruplarında yeni yapılanmalar oluşturulacak.

Temel Yapılandırılan Kaynaklar,

  • Basitleştirilmiş,
  • Kullanılabilirlik,
  • Pratik,
  • Teknolojik Teslimat,
  • Hedef Odaklı Eğitim Modülleri,
  • Yaşayarak Tecrübe Etme,
  • Demografik Kültürel Özelliklere Uygun Ticari Stratejiler,

Teknolojik Güdü, dijital mecralar başta olmak üzere Yapay Zeka Teknosistemine yeni inovasyon stratejileri katacaktır.

Zaman sürekli ilerliyor, insanların düşünce kalibresi her yeni gün kendini yenilerken, bireylerin fark yaratıcı sistemleri zenginleşiyor.

Bilgiyi edinme ve dizayn etme yetimiz güçlenirken, teknolojiye yön veren zihnimiz, teknosistemi yönetirken algısal yönetimimiz yeni teknolojik güdülerimize vizyon katarak yapılandırırken, Big Datayı daha basit ve kullanabilir kılmakta ve stratejik sürdürülebilir çalışmalara zemin hazırlamaktadır.

Technological Motive

Hello my friends,

Technology evolves, revolves around the world, and Technological Motive affects world societies.

All living things in the world act with their motives, and thanks to their motives, they develop their survival skills.

The web makes individuals who develop societies that develop and accelerate in their virtual channels become more dependent day by day.

Every business that takes place in virtual channels creates the technological consumer societies by first designing its customer base.

Businesses analyze technological drive structures of technological consumers by positioning customer experience technologies on their websites.

Technological Dreams,

• Social Media Interactions,

• Digital App,

• Commercial Structures of IOS and Android Software,

The most important questions that we should ask ourselves are;

• Do we manage our technological motives,

• Is someone else managing our technological motives,

How do you manage your brand value in digital channels,

• Do you mark the digital sector with your capital and financial structure?

or;

• With your knowledge, skills and experience, you manage your creatively focused brand value in digital channels.

Our Technological Motives must include structures that need to be kept under control and with potential efficiency put into use.

In the next few years, we will be talking about Artificial Intelligence Marketing methods.

Questions to be asked to you;

• Is Digital Technology,

• Artificial Intelligence Strategies,

you direct your strategies,

For now, these two directions are an early move for the action strategy matrix.

We should build our technological motive and nurture creative innovation strategies within the framework of demographic plans.

Product and service businesses saturate strategic marketing methods in a global competitive environment.

It will trigger technological motives; Niche areas need to be created and startup work to accelerate.

Sustainability of intergenerational communication will activate our technological drive.

Generation X, Generation Y,

• University Generation Z Generation

Strategy Management,

• Alpha will become the Alpha Belt technology epicenter.

Generation Z,

He enriches himself in the field of Big Data in university education.

They started to do sustainable work in Startup studies by writing code and evaluating Production areas.

Alpha, Alpha Belt;

It will challenge the world.

90% of today’s professions will be positioned from the beginning.

Technological Motive Map and Time Strategic Analysis Technologies will be developed and new structures will be created in the Customer and Consumer Groups.

Basic Structured Resource,

• Simplified,

• Availability,

•      Practical,

• Technological Delivery,

• Target Oriented Training Modules,

• Experiencing by Living,

• Commercial Strategies Suitable for Demographic Cultural Features,

Technological Motive will add new innovation strategies to Artificial Intelligence Technique, especially digital channels.

Time is constantly progressing, while the caliber of people renews itself every new day, individuals’ distinctive systems become richer.

While our ability to acquire and design knowledge is strengthened, our mind that directs technology and our perceptual management while managing the technosystem add vision to our new technological motives, making Big Data simpler and usable and prepares the ground for strategic sustainable studies.

Serkan UYGUR (MA)

UYGUR Consulting

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.marketing@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: