Gelecek Bize Neler Getirecek

Merhaba Dostlarım,

Dünya toplumları, hedeflenmiş stratejiler ölçüsünde yaşamları sürdürerek, Gelecek Bize Neler Getirecek sorularını cevaplamak ve Pazar payında öncü olabilmek için çalışmalar yapmaktadırlar.

Toplumun temel yapısını teşkil eden jenerasyonlar, gelecek yaşam standartlarını biçimleyerek belirlemektedir.

2020 yılına kadar sürdürdüğümüz iş yaşamımızda kritik değişimler yaşanarak, yeni nesil iş modelleri ortaya çıkarak çalışma stratejilerimiz evrim geçirecek.

Geçmişte içerik kral olarak tanımlanırken, günümüzde ve gelecek yıllarda müşteri deneyimi temel odak noktası olacaktır.

Dünyanın en büyük sektörü olan oyun sektörü gelişmeye devam ederek, teknolojik yenilenme ile farklı bir boyuta geçiş yapacaktır.

Dünya elimizin altında,

Ticaret her zaman diliminde genişleyerek büyümektedir.

Günümüze kadar ticaret kıtalar arası aylar içinde uygulanırken, günümüzde klavyenin tek bir tuşuna dokunarak yapılandırmaktayız.

İşletmeler ticari alanlarını fiziki yerlerde ve dijital mecralarda konumlandırarak, satış hacimlerini arttırmayı hedeflemektedirler.

Bir çok uluslararası firma hedef kitlesine ulaşmak isterken, günümüzde hedef kitle konumlama zaman kaybı olarak algılanmaktadır.

Holdinglerin ana hedefi, potansiyel hedef kitlelerdir.

Baronlar, zaman yönetimini daha aksiyon odaklı uyarlayarak, atıl zaman yönetimini terk etmeye başlamışlardır.

  • Creative Time Management,
  • Potential Management,
  • Creative Proaktif Strategic,
  • Proactive Strategic İmplementation,
  • Timing of Your Strategy,
  • Potential Goal-Oriented Thinking,

konu başlıklarından örneklendirmeler yapılabilir.

Bilgi odaklı hedef konumlandırma,

İşletme olarak, hedefinize ne kadar yakın ve aksiyon odaklısınız.

Müşteri olarak işletme yöneticisi ile toplantı yaparken karar verici organ temel hedefimizde iken, artık yeni yapılanmada son noktayı koyan ve aksiyona geçen yeni yapılar ile işlerimiz sürdürülebilirlik kazanacaktır.

Ticari sürdürülebilirlik ve kalite uluslararası mekanizmanın vazgeçilmezlerinden biri olacaktır.

Müşteri sadakat deneyimlemesi markalar için değer niteliğindedir.

Marka değeri uygulama yönetimi, kişiye özel stratejiler ile biçimlenebilmektedir.

B2B sektörel mecralar, işletmelerin yönetim algısı içinde vazgeçilmez faaliyet alanlarıdır.

Web sitesinde müşteri deneyimi yönetimi uygulamak, gelecek nesil müşteri ve tüketici guruplarında fark yaratıcı tecrübe oluşturacaktır.

Demografik yapılanma analiz edildiğinde, ülkelerdeki farklılık ürün modellerinize yansıdığında, iş süreciniz başlayarak yeşil pazarlama (green marketing) süreciniz oluşacaktır.

Teknolojiyi, iş hacminize ne kadar uyumlu entegre edebilirseniz, satınalma alışkanlıklarında gözle görülür artışlar yaşayacaksınız.

Her toplum bireyi, kullandığı sanal mecralarda zaman kaybı yaşamadan, en pratik yoldan güvenilir alışveriş metotları ile ve tedarik zinciri, iade koşullarını göz önüne alarak, güvenilir marka arayışında olup, kalitesi kullanıcı deneyimi sonu oluşmuş ürünleri, sizden temin etmek ister.

What the Future Will Bring to Us

World societies are working to answer the questions of What the Future Will Bring to Us and to be a pioneer in the market share by continuing their lives in line with targeted strategies.

The generations that constitute the basic structure of the society determine the future living standards by shaping them.

Our business strategies will evolve with critical changes in our business life, which we continue until 2020, and new generation business models will emerge.

While content has been described as king in the past, customer experience will be the primary focus today and in the coming years.

The game industry, which is the largest industry in the world, will continue to develop and will transition to a different dimension with technological innovation.

The world is at hand,

Trade has always been expanding and expanding.

While trade has been carried out within the continent months until today, today we configure it with the touch of a button on the keyboard.

Businesses aim to increase their sales volumes by positioning their commercial areas in physical locations and digital channels.

While many international companies want to reach their target audience, today target audience positioning is perceived as a waste of time.

The main target of the holdings are potential target audiences.

The barons have begun to abandon idle time management by adapting time management more action oriented.

• Creative Time Management,

• Potential Management,

• Creative Proactive Strategic,

• Proactive Strategic Implementation,

• Timing of Your Strategy,

• Potential Goal-Oriented Thinking,

Examples from subject headings can be made.

Information oriented target positioning,

As a business, how close and action oriented you are to your target.

While the decision-making body is our main target while meeting with the business manager as a customer, our business will gain sustainability with new structures that put the last point in the new structure and take action.

Commercial sustainability and quality will be an indispensable part of the international mechanism.

Customer loyalty experience is a value for brands.

Brand value application management can be shaped by tailor-made strategies.

B2B sectoral channels are indispensable fields of business within the management perception of businesses.

Implementing customer experience management on the website will create a distinctive experience for the next generation of customer and consumer groups.

When the demographic structure is analyzed, when the difference in the countries is reflected in your product models, your green marketing process will start by starting your business process.

No matter how harmoniously you can integrate technology into your business volume, you will experience noticeable increases in purchasing habits.

Every individual of society wants to provide you with reliable shopping methods in the most practical way without losing time in the virtual channels it uses, and the supply chain is looking for a reliable brand, taking into account the conditions of return, and the quality of the user experience.

Serkan UYGUR (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

UYGUR Consulting

serkanuygur.marketing@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: