Re-marketing ve Neuromarketing Yönetimi

Merhaba Dostlarım,

İş hayatında, bir fabrika sahibiyseniz veya ürün üretip toplam talebe ürününüzü sunuyorsanız, re-marketing ve Neuromarketing yönetimine hakim olmalısınız.

Sizlerin özellikle yapmanız gereken. Ü.H.E. olmak üzere bir çok metot vardır.

Bu modellemeleri, buradan sizinle paylaşmaya kalkarsam sayfalar yetmez.

Bu durumdan dolayı, bu konuyu en basitleştirilmiş şekli ile anlatmaya çalışacağım.

Piyasaya sunduğunuz ürünler; nasıl satılmalı ve nasıl talebi arttırılmalı konusu neuromarketing’ in çalışma alanına girer.

Şirketlerimiz son yıllarda, ne kadar dijital mecralara açılmış olsa da, geleneksel pazarlama yöntemlerini unutmamak gerekir.

Toplum ve toplumun her üyesi, alışveriş yapacağı zaman müşteri temsilcilerinden ilgi bekler ve bilmediği konularda aydınlatılmak ister.

Şirketlerin bizlere değer vermesi ve bizler ile ilgili önemli zamanlarda bize küçücük bir mesaj göndermesi bizlerde mutluluğa ve marka sadakatine yol açar.

Bu uygulama, çok basit olmak ile birlikte, ikna edici ve zihinlerde iz bırakan olumlu bir girişimdir.

Yapay Zeka ve Hayatımız,

Hepimizin bildiği gibi, teknoloji hızla ilerlerken, hayatımıza giren yapay zeka ile bu ilerleme tahminlerimizi aşmaya başladı.

Neden aşmaya başladı derseniz, tipik bir örnekleme yapayım,

Basit olarak, 1 haftada yaptığınız karmaşık bir işlemi veya işi, yapay zeka sayesinde milisaniyelerde yapmaktasınız.

Bir ürün ürettiniz ve toplum, ürettiğiniz ürünlere talep yaratıyor, zaman içinde taklitçiler çoğalacak ve ürününüze gereken talepte düşüş yaşanacaktır.

Yaşanan bu durumda; re-marketing konumlandırması yaparak, ürünlerinizin satış hacmini ve talep oranlarını arttırabilirsiniz.

Re-marketing, dünyada zaman içinde hep yapılandırılan bir uygulamadır.

Ürettiğiniz ürünler, belirli zaman aralığından sonra, yani max kar noktasında yapmanız gereken iki hamle vardır.

Bu hayati kritik iki hamleyi bilmek isterseniz, danışmanlık konusuna girdiği için, benden destek talebinde bulunabilirsiniz.

Ü.Y.E. ve Sürdürülebilirlik,

Ü.Y.E. süreçleri, firma patronlarına kritik bilgiler sağlar.

Bu süreçlerin, yıl bazında çok iyi şekilde analiz edilmesi ve geleceğe yönelik tedbirler alınması gerekir.

Günümüz pazarlama ve satış mesleğinde, geleneksel pazarlama yöntemlerinden, modern pazarlama yöntemlerine hassas bir geçiş sağlanmıştır.

Geleneksel pazarlama yöntemlerindeki en önemli pazarlama stratejisi, yerini modern pazarlama yöntemlerinde de sağlama almıştır.

Dijital mecraların, dünya toplumlarında kullanımı, ürünlerin her toplumda, fayda odaklı yararlar sağlamıştır.

Her firma, ürünlerini dünya pazarına sunarken, neuromarketing tekniklerinden yararlanmakta ve toplam talebi daha fazla arttırmak için çalışmalar yapmaktadırlar.

Dünya ekosisteminde, dijital mecralar günden güne artış göstermektedir.

Girişimciler, yapılanan ekosistemi en verimli şekilde kullanmak ve kendilerine fayda sağlamaktadırlar.

Global firmalar, şubelerinin yaygınlaşmasını sanal ortama taşıyarak, müşteri gruplarının ilgisini çekmek için farklı neuromarketing stratejileri uygulamaktadırlar.

Nitelikli ve Niteliksiz İş Gücü,

Bu durum, dünya toplumlarında, niteliksiz iş gücünün son bulmasına ve nitelikli iş gücünün ortaya çıkmasına neden olmaktadır.

Yaşanan entegrasyon, çeşitli farklı mesleklerin doğmasına zemin hazırlamıştır.

Bu meslekler, içerik pazarlama (content marketing) işlevinin artmasına ve yeni bir rol model olup, şirketlerden fazlasıyla talep almaktadır.

Global ekosistemde yaşanan gelişmeler ve yeni oluşumlar, entegre olan dijital teknolojiye uyarlanarak geniş kitlelere uluşmaktadır.

Re-marketing ve neuromarketing’in, global ekonomiyi etkilemesi ve yeni oluşumlar hakkında bilgi almak isterseniz, www.serknuygur.com.tr adresinden, iletişim formunu doldurmanız yeterlidir.

 

 

 

 

Serkan UYGUR

Marketing Communications (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: