Geleceğe Bakış, Hedef 20..Yıllar

Dünya toplumlarını, geleceğe bakışı, hedef 20.. yıllar neler bekliyor.

Noktalı kısımları siz doldurabilirsiniz.

2020, 2040, 2050 gibi.

Toplum olarak geleceğe; nasıl bakıyoruz ve neler düşünüyoruz,

Hayatımızda bir çok gelişmeler yaşanıyor.

serkan uygur hologram

Yapay Zeka çalışmaları 2000 li yıllarda başlasa da, ülkemizde son yıllarda gündeminde.

Yapay Zeka Çağından Toplum Olarak Neler Bekliyorsunuz:

Toplum bireylerinize sorduğumuz sorulara verilen cevaplar:

  • Biraz endişe ve korku hali hakim,
  • Yapay Zeka bize ne yapacak soruları yer alıyor.

Yapay Zeka Nedir:

Bir konu hakkında bilgi sahibi olmak için ilgili konuyu; araştırarak, analiz ederek ve yorumlayarak doğru sonuçlara ulaşabiliriz.

Yapay Zeka ve Yapay Zeka Çağı derin bir konu, serkanuygur.marketing@gmail.com adresinden bilgi talep ederseniz, bu bilgileri sizlerle paylaşmak isterim.

Yapay Zeka, İnsanlığa Yardımcı Bilimsel Çalışma Mı?

2020 yılı sonrasında, ticaret odaklı yapacağınız çalışmalarda yapay zeka insanlığa her konuda katkısı olacak ve bilimsel verilerden faydalanmanıza destek verecektir.

Yapay Zeka ve Topluma Desteği:

  • Girişimcilere destek verecek,
  • Sosyal medya ticaretine (Facebook, Instagram, Linkedin ve Twitter gibi),
  • Stratejik pazarlama yöntemleri,

gibi birçok sanal medya e-ticareti ekonomisine katkıları olacak. Yapay zeka ve topluma desteği konuları hakkında benden bilgi talebinde bulunabilirsiniz.

serkan uygur yaşam

Yapay zeka teknolojilerinin dünya pazarına girmesi ile yeni meslek dalları karşımıza çıkıyor.

serkan uygur arttırılmış sanal gerçeklik

Teknolojik ilerlemeler, kullanmış olduğumuz kaynakları daha verimli hale getirmemiz konularında bizleri teşvik ediyor.

Karşılaşacağımız Yeni Alışkanlıklar: 

  • Alışveriş alışkanlıklarımız değişecek,
  • Yemek yeme alışkanlığımız değişecek,
  • Kredi kartı kullanma alışkanlığımız değişecek,
  • Arttırılmış sanal gerçeklik ile yan yana yaşayacağız,
  • Ticarette hologram kullanacak,
  • Yapay zeka teknolojileri gelişecek.

Teknoloji Çağı:

  • Kullanıcı deneyimi alışkanlıklarına göre sanal mecra şekillenecek,
  • Derin linkleme aktif kullanılacak,
  • Müşteri deneyimi haritasına göre reklamlar interaktif olacak,
  • Big Data verim odaklı analiz edilecek.

İşletmeler, girişimciler ve serbest çalışanlar; yapay zeka teknolojilerini ve zamanı verim odaklı kullanarak başarı sağlayacaklardır.

Serkan UYGUR (MA)

UYGUR Danışmanlık

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.marketing@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: