2018 Yılı ve Gelecek Neslin Yapay Zekanın Pazarlamaya Entegre Olması

Merhaba Dostlarım,

Global ekonomi evrim geçiriyor, 2018 yılı ve gelecek nesil, yapay zeka çalışmaları ile pazarlamaya entegre oluyor.

Sistem basit bir çalışma ile kendini biçimliyor.

Klasik pazarlamanın önemli bir dalı, modern pazarlama yöntemi içindeki yerini alıyor ve konumlanıyor.

Big Data, önemli bir hacimsel veriyi, kayıt altına alıyor.

Pazarlama ve Satış süreçleri, bu entegrasyonda, sektörel bazda, bölümlere ayrılıp, ihtiyaçlar hiyerarşisinde, bizlere yol gösterici bir güce sahip olacak.

Retro pazarlaması kadar, influencer pazarlaması etkili olmaya başladı.

2018 yılı ve sonraki yıllarda, özellikle yeni nesil yapay zeka ile iç içe yaşıyor.

Şirketler ve Yapay Zeka,

Şirketler, sürdürülebilir çalışmalarında ve özellikle iş planlarında, bu oluşumu fark ettiler ve bu yönde çalışmalar yapmaktalar.

Yapay Zeka, pazarlama ve satış stratejilerine entegre olacak, alışveriş yaparken, özel giyilebilir teknolojiler ile işlemimizi sonlandıracağız.

Yeni nesil, yanlarında kredi kartı bulundurmak veya taşımak istemiyor.

Kullandıkları aksesuarları, ödeme aracı olarak multichannel olarak kullanmak istiyorlar.

Gelecek jenerasyon, fazlalık ve kafa karışıklığından uzak basitleştirilmiş kullanımdan yanalar.

Big Data (büyük veri) ile ilişkilendirilmiş, teknolojik cihazlarımız, yapay zeka ile entegre olmuş bir şekilde aktif kullanıcı olarak, hayati faaliyetlerimize devam edeceğiz.

Son yıllarda, sıkça görülen şirketlerin; online ve offline sistemine geçmesi, e-ticaretin kullanımının yoğunlaşması, önümüzdeki zaman diliminde dijital çöp oluşumunu tetikleyecek.

Pazarlama ve Satış sürecinin temel hedefi ve kaynağı, insanlara dokunabilmek ve onları anlayabilmekten geçer.

Yapay Zeka çalışmalarında en çok üzerinde durulan konu; emotional (Hissetme) eğer bu süreç çözülürse, insan hayatı, daha basitleşecek ve satış hacimleri ciddi oranda yükselecektir.

Şirketler başta silikon vadisi olmak üzere, bir çok yerde özel çalışmalar yürütmektedir.

Yapay Zeka geliştirme çalışmaları yapılarak, pazarlama ve satış sürecine entegre edilerek, gelecek nesillerin en basit işlemlerinde, en yüksel verim vermesi odaklı çalışmalar yapılmaktadır.

Yapay Zeka,

  • Pazarlama ve Satış sürecindeki işlevi,
  • Big Data kullanımı ve verimlilik,
  • Klasik pazarlama yöntemlerinden, önemli bir sürecin, modern pazarlama yöntemlerinde yerini alması,
  • Dijital mecraların insan ihtiyaçlarını bölümlendirmesi,
  • Teknolojik sistem hiyerarşisinin yeniden inşa edilmesi,
  • Süreç geliştirmenin teşvik edilmesi,
  • Pazar ekosisteminde, karmaşık bilgilerin basitleştirilerek kullanıma sunulması.

çok daha fazlası yapılandırılabilir.

Sistemin entegrasyonu, geçmiş bilgilerin doğruluğunun ele alınması ile ve yeni bilgiler ile arasındaki çelişkiler ortadan kaldırılarak, üretime yönlendirilecektir.

Yapay Zekanın yapılandırılması, şirketlere gelir olarak yansıyacak, müşteri ve tüketicilere fayda olarak yansıyacak ve verim odaklı çalışmalar yapılacaktır.

Yapay Zekanın, pazarlama ve satış sürecindeki işleyişi hakkında daha fazla bilgi için www.serkanuygur.com.tr adresindeki iletişim formunu doldurmanız yeterli olacaktır.

 

 

 

 

 

Serkan UYGUR

Marketing Communications (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

9 Comments on “2018 Yılı ve Gelecek Neslin Yapay Zekanın Pazarlamaya Entegre Olması

  1. Geri bildirim: Pazarlama ve Satış Mesleği 2018 Yılı ve Sonrası Mesleğin Uygulanması | Serkan UYGUR

  2. Geri bildirim: Silikon Vadisi Şirketleri ve Yatırımları 2018, 2019 ve Sonrası, Silicon Valley      | Serkan UYGUR

  3. Geri bildirim: Re-marketing ve Neuromarketing Yönetimi | Serkan UYGUR

  4. Geri bildirim: 2019, 20.. Yılları ve Gelecek Yıllarda, Stratejik Pazarlama Yöntemleri | Serkan UYGUR

  5. Geri bildirim: Pazarlama ve Satış Süreçleri | Serkan UYGUR

  6. Geri bildirim: Sosyal Medyanın Tarihi, Social Media History | Serkan UYGUR

  7. Geri bildirim: Eğitim 4.0 | Serkan UYGUR

  8. Geri bildirim: Endüstri 5.0 & Toplum 5.0 Endüstri Devrimleri | Serkan UYGUR

  9. Geri bildirim: Hedef Kitle Odaklı Dijital Mecralar | Serkan UYGUR

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: