2019, 20.. Yılları ve Gelecek Yıllarda, Stratejik Pazarlama Yöntemleri

Merhaba Dostlarım,

Sizlerin de bildiği gibi, hayatımıza girmiş bir kaç pazarlama modelleri vardır.

Pazarlama ve Satış mesleğinde olsun, farklı meslek gruplarında olsun, yararlanmamız gereken stratejiler ve bu stratejilere uygun modeller geliştirilmiştir.

Teknolojinin ve dijital mecraların gelişimi ile yeni pazarlama modelleri Pazar ekosistemine entegre olmuştur.

Yapay Zeka işlemlerinin hayatımıza girmesi ile; bilgiye, ürünlere ve ticari faaliyetlere olmak üzere, çok daha fazlasına, dijital mecralardan daha hızlı ve rahat ulaşma imkanımız oluşmuştur.

Stratejik Pazarlama Yöntemleri, detayları ile birlikte sizlerle inceleyeceğiz.

  • Geleneksel Pazarlama Yöntemleri
  • Modern Pazarlama Yöntemleri
  • Sosyal Mecra Pazarlama Yöntemleri
  • Dijital Pazarlama Yöntemleri
  • Yapay Zeka Pazarlama Yöntemleri

Dünya ekonomisinde yaşanılan bir çok değişim vardır.

Bu değişimlere, başta uluslararası arenada rol alan bir çok şirketin, uyum göstermesi zorunlu olmuştur.

Stratejik Pazarlamama Yöntemleri, geçmişten bu güne, bu günden geleceğe hangi metotlardan yararlanıldığı hakkında, sizlere detaylı bilgi ve içerik sağlayacaktır.

Her bir modelleme, kendi içinde farklı stratejiler içermekte olup, her bir strateji kendi kategorilerine göre değerlendirilecektir.

Eğitim, 2 gün olarak planlanmıştır.

Program; az katılımcı (5 Kişi) ile gerçekleşecektir.

Hedefim,

Her katılımcının, eğitim süresince; soru cevap şeklinde etkileşimli geçmesini sağlamaktır.

Eğitim hedefi, bir çok sektöre hitap etmektedir.

Birlikte yapacağımız çalışma, son zamanlardaki çok kanallı (multichannel) etkileşimlerden örnekler verilerek, vaka analizleri ile devam edecektir.

Şirketlerin, dijital teknolojileri hedef odaklı kullanması ve müşteri deneyimi yol haritasını nasıl entegre ettiği konularında, görüş alışverişi yapılacaktır.

Eğitim, etkileşim içinde uygulanacaktır.

Katılımcıların, yaşamdan kaynaklanan tecrübelerinin diğer katılımcılara da, deneyim sunmasını amaçlanmaktayım.

Hayat; hayali hikayelerden değil, gerçek hikayelerden oluşur.

İnsan beyni, hikayelere değil, yaşanmış deneyimlere ilgi gösterir.

Dijital teknolojiler başta olmak üzere, Yapay Zekanın Big Datadan nasıl veri analizi yaptığı, beyin fırtınası (brainstorming) ile konuşacağız.

Müşteri odaklı deneyim (customer focus experience) entegrasyonu, nasıl inşa edildiğini yorumlayacağız.

Temel amacımız,

Hayatın karmaşık sisteminden, daha da basitleştirilmiş bilgi modelleri oluşturup, karşılıklı fayda esasını göre bilgileneceğiz.

Toplum bireyleri olarak, faydayı; verimli ve kullanılabilir bilgi haline getirmektir.

Stratejik Pazarlama Yöntemleri, eğitimine katılmak isterseniz, www.serkanuygur.com.tr adresinden, iletişim formunu doldurmanız yeterlidir.

 

 

 

 

Serkan UYGUR

Marketing Communications (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

 

 

3 Comments on “2019, 20.. Yılları ve Gelecek Yıllarda, Stratejik Pazarlama Yöntemleri

  1. Geri bildirim: AI Re-Marketing, Gelecek Nesil Yeniden Konumlandırma | Serkan UYGUR

  2. Geri bildirim: Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır | Serkan UYGUR

  3. Geri bildirim: Hedef Kitle Odaklı Dijital Mecralar | Serkan UYGUR

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: