Pazarlama ve Satış Analizi, Marketing and Sales Analysis

Merhaba Dostlarım,

Uluslararası şirketlerin ve yerel şirketlerin, bünyelerinde uygulaması gereken, Pazarlama ve Satış Analiz çalışmaları yer almaktadır.

Analiz çalışmaları, firmaların sürdürülebilir kalkınma politikalarına, yön verici nitelik taşımaktadır.

İşletme yöneticilerinin bildiği analiz çalışmalarından farklı olarak, gelişen pazar payı ve teknoloji ile analiz çalışma alanları da, çeşitlilik göstermektedir.

Dünya, sektörel arenada dönüşüm geçirmektedir.

Global şirketler ve Yerel şirketler, değişim geçiren ekosistemde, kendilerini yenilemek ve toplum fertlerinin çeşitlenen ihtiyaçlarına, uyum sağlamak zorundadırlar.

Teknoloji gelişim gösterdikçe,

  • Meslek dalları değişecek,
  • Yeni meslekler yapılanacak,
  • Mevcut bazı meslekler yok olacak.

Yeni nesil gençlik; farklı teknoloji, eğitim ve çalışmaları ile etkileşimi güçlendirecek.

Yeni yönelimler şirketleri, farklı Pazar yapısına açılmayı zorunlu kılacaktır.

İnsanların istekleri sonsuz, ihtiyaçları farklıdır.

Ticari işletmeler, insanların sınırsız isteklerini karşılayabilmek için, çalışmalar yapmaktadır.

Pazar arenasında, çok fazla rakipler olduğundan, pazarlamanın temel prensibi olarak, fark yaratan ürün ve hizmet faaliyetleri yapılandırmaktadırlar.

Pazarlama ve Satış sektörünü incelediğimizde,

  • Nihai tüketiciye satışlar,
  • Firmalara satışlar.

Analiz çeşitleri,

  • Pazarlama ve Satış Analizi, Marketing and Sales Analysis

Serkan UYGUR Pazarlama ve Satış.jpg

  • Sektör Analizi, Sector Analysis

Serkan UYGUR Sektör Analizi.jpg

  • Pazar Analizi, Market Analysis

Serkan UYGUR Pazar Analizi

  • Müşteri Analizi, Customer Analysis

Serkan UYGUR MÜsteri. Analizi..jpg

  • Rakip Analizi, Competitor Analysis

Serkan UYGUR  Rakip Analizi.png

  • Rekabet Analizi, Competition Analysis

Serkan UYGUR Rekabet Analizi..jpg

  • Ürün Analizi, Product Analysis

Serkan UYGUR Ürün Analizi.jpg

  • Hizmet Analizi, Service Analysis

Serkan UYGUR  Hizmet Analizi.jpg

  • Tedarikçi Analizi, Supplier Analysis

Serkan UYGUR Tedarikçi Analizi.png

  • Temel Analiz, Basic Analysis

Serkan UYGUR Temel Analiz.jpg

  • Durum Analiz, Case Analysis

Serkan UYGUR Durum Analizi.jpg

  • Duygu Analizi, Emotional Analysis

Serkan UYGUR Duygu. Analizi.jpg

  • Müşteri Davranışları Analizi, Customer Behavior Analysis

Serkan UYGUR Müşteri. Davranışı Analizi.jpg

  • Pazarlama Planı Analizi, Marketing Plan Analysis

Serkan UYGUR  Pazarlama Planı Analizi.jpg

  • Fiyat Analizi, Price Analysis

Serkan UYGUR  Fiyat Analizi..jpg

  • Konuşma Analizi, Speech Analysis

Serkan UYGUR  Konusma Analizi..jpg

  • Yapay Zeka Analizi, Artificial İntelligence Analysis

Serkan UYGUR 2018 Yapay Zeka Analizi.jpg

  • Müşteri Sadakat Analizi, Customer Loyalty Analysis

Serkan UYGUR Musteri Sadakat Analizi.jpg

  • Müşteri Deneyimi Analizi, Customer Experience Analysis

Serkan UYGUR Müşteri Deneyimi Pazarlama Analizi

  • Finansal Analiz, Financial Analysis

Serkan UYGUR  Finansal Analiz.jpg

  • Hedef Kitle Analizi, Target Audience Analysis

Serkan UYGUR Hedef Kitle Analizi.png

  • Etkileşim Analizi, İnteraction Analysis

Serkan UYGUR  Etkileşim Analizi..png

  • İçerik Pazarlama Analizi, Content Marketing Analysis

Serkan UYGUR İcerik Pazarlama Analizi.jpg

  • Değer Analizi, Value Analysis

Serkan UYGUR Değer Analizi.jpg

  • Risk Analizi, Risk Analysis

Serkan UYGUR Risk Analizi.png

  • İş Planı Analizi, Business Plan Analysis

Serkan UYGUR İş Planı Analizi.jpg

  • Dijital Pazarlama Analizi, Digital Marketing Analysis

Serkan UYGUR Dijital Pazarlama Analizi..jpg

  • Sosyal Medya Pazarlama Analizi, Social Media Marketing Analysis

Serkan UYGUR Sosyal Medya Analizi.jpg

  • Yeni Nesil Müşteri Deneyimi Analizi, New Generation Customer Experience Analysis

Serkan UYGUR  Yeni Nasil Pazarlama Analizi.jpg

Piyasayı analiz ederken, her analiz türünün kendi içinde oluşturulmuş soru tipleri yer almaktadır.

Serkan UYGUR Etkileşim Analizi

Sektörlere göre yapılandırılmış, detaylı sorulara verilecek cevaplar, sizin sektörde ulaşmak istediğiniz hedeflere, nasıl ulaşacağınız konusunda, detaylı bilgiler vermektedir.

Serkan UYGUR Rekabet. Analizi..jpg

Rakip analizi oluşturulurken, gerekli araştırma yapıldıktan sonra devamında, rakip analiz süreci oluşturulur.

Pazarlama ve Satış mesleğinde, şirketler iç bünyesinde müşteriyi anlamak ve ürün kalitesini daha fazla arttırmak adına; SWOT, DRAGON, PEST, 5 C Analizi gibi, çok faklı çeşitte analiz türleri yapmaktadırlar.

Serkan UYGUR  Bebek.jpg

Piyasayı analiz ederken, neuromarketing tekniklerinden yararlanılması gerekmektedir.

Neuromarketing uygulaması, müşterilerin satın alma davranışlarında, ne tür davranış sergilediklerini analiz ederek, satış süreçlerini arttırmayı hedeflemektedirler.

Pazarlama ve Satış Analizi, gereken araştırma ve çalışma için, www.serkanuygur.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz.

 

 

 

 

 

Serkan UYGUR

Marketing Communication (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.marketing@gmail.com

 

 

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: