2020 Yılı Dönüşüm Çağı

Merhaba Dostlarım,

Yıllarca teknoloji hakkında makaleler yazmakla birlikte, 2020 yılı dönüşüm çağını hep birlikte yaşayarak tecrübe edeceğiz.

Yaşadığımız süreçte, dijital teknolojiler süratli bir gelişme kaydediyor.

  • Yapay Zeka entegreli araçlar,
  • Sürücüsüz arabalar,
  • Yaratıcı Arttırılmış Sanal Gerçeklik,
  • Dijital Mobil App,
  • Drone ile lojistik teslimat,
  • Müşteri Deneyimi Sanatı,
  • Paketlemede Stratejik Dizayn,
  • Omni Chanel Kullanıcı Deneyimi,
  • Giyilebilir Bulut Teknolojileri,

son zamanların en popüler teknolojileridir.

Dönüşüm çağı,

Meslek grupları çeşitli dalları ayrılarak, 2020 yılı dönüşüm çağında Z kuşağı yeni teknoloji mesleklerini oluşturacaklardır.

Alfa kuşağı dijital teknolojiyi en üst seviyeye taşıyacaktır.

Web sitelerinde,

Müşteri memnuniyeti stratejileri,

  • Chatbot’ lar,
  • Whatsapp uygulamaları,
  • Deep Linking,

uygulamaları artarak dönüşüm çağı gerçekleşecek.

Dijital süreçlerde yaşanacak gelişmeler, şirketlerin e-ticaret yapısını derinden etkileyecektir.

Neurocode,

Web site analizleri neurocode ile daha basit ve kullanışlı olacak.

Dünya genelinde yeni start-up lar kurularak, değişime öncülük edecekler.

Eğitim ana teması döngüsel değişimde uygulamalı bilimler olarak yerini alacak ve bireylerin deneyimleri ile şekil bulacaktır.

Dönüşüm çağı ezberciliği ortadan kaldıran, nitelikli bireylerin yetişmesini sağlayan ve deneyim dostu teknolojiler ile, mantıksal süreç eğitimleri yaygınlaşacaktır.

Toplum bireyleri, satınalma döngüsünde deneyimlerinden ilham alarak; istedikleri bir ürünü veya duygusal bağ kurdukları ürün gruplarını satınalma davranışı göstereceklerdir.

  • Bankacılık sektörü, dijital app ile sanal müşteri deneyimi hizmeti sunarken,
  • Perakende sektörü, gerçek zamanlı (real time) müşteri sadakat deneyimi uygulayacaktır.

Dezenformasyon bilgi yönetimi, yapay zeka tarafından tespit edilerek, bilginin düzeltilmesi uygulama verileri tarafından analiz edilecektir.

Sektörel sanal işlemler, web sitelerinde chotbot lar ile konuşularak gerçekleşecek.

Sektörlerin hedef kitle reklam stratejileri, kullanıcı deneyimi odaklı, kişiye özel hizmetler ile daha uygulanabilir ve satış arttırıcı yöntemler kullanılabilecek.

Rekabette savaş stratejilerinin yaşandığı (warmarketing) pazar ekosisteminde, müşteri ile duygusal bağ kuran her marka sürdürülebilir olacaktır.

Hizmette Kalite, Verimlilikte Proaktif

Müşteri sadakati, re-marketing yapılanmasında öncü konumunda yer alacaktır.

AR-GE yapılanması, şirketlerin sürdürülebilir kalkınma planlarını hazırlamada öncü rol üstlenecektir.

Dönüşüm çağında dijital stratejiler, her marka olmuş işletmelerin ve marka olma yolunda ilerleyen firmaların en önemli rekabet avantajı olacaktır.

Toplum bireyleri, kendisine dijital mecralarda bir yer edinerek, (dijital cv) bilgi birikimini dünya toplumları ile paylaşacak, paylaşım ekosistemi yaratıcılık sürecini genişletecektir.

Dijital teknolojiler ile, demografi ve sosyal dijitallik gelişerek her bir dünya toplum bireyi birbiri ile etkileşim kuracaktır.

2020 Year of Transformation

Hello friends,

While writing articles about technology for many years, we will experience the transformation era of 2020 together.

In the process we are experiencing, digital technologies are developing rapidly.

• Artificial Intelligence integrated tools,

• Cars without driver,

• Creative Augmented Virtual Reality,

• Digital Mobile App,

• Logistic delivery with drone,

• The Art of Customer Experience,

• Strategic Design in Packaging,

• Omni Chanel User Experience,

• Wearable Cloud Technologies,

are the most popular technologies of recent times.

Transformation age,

Occupational groups will be divided into different branches and the generation Z will create new technology professions in the 2020 transformation era.

The Alpha generation will take digital technology to the highest level.

Web sites,

Customer satisfaction strategies,

• Chatbot,

• Whatsapp applications,

• Deep Linking,

applications will take place in an era of transformation.

Developments in digital processes will deeply affect the e-commerce structure of companies.

In Neurocode,

Web site analysis will be more simple and useful with neurocode.

They will lead the change by establishing new start-ups around the world.

The main theme of education will take its place as applied sciences in cyclic change and will take shape with the experiences of individuals.

Logical process trainings will be widespread with experience-friendly technologies that eliminate transformational memorization, enable qualified individuals to grow.

Community members are inspired by their experience in the purchasing cycle; they will be able to purchase a product of their choice or product groups with which they have an emotional connection.

• Banking sector provides virtual customer experience service with digital app,

• The retail sector will implement a real-time customer loyalty experience.

Disinformation information management will be determined by artificial intelligence and the correction of information will be analyzed by application data.

Sectoral virtual transactions, web sites will be realized by talking with chotbot.

The target audience advertising strategies of the sectors will be more user-oriented and tailored to the customer experience, and more effective and sales-enhancing methods can be used.

In the market ecosystem, where warfare strategies are in competition (warmarketing), any brand that makes an emotional connection with the customer will be sustainable.

Quality in Service, Proactive in Productivity

Customer loyalty will lead the way in re-marketing.

R & D structuring will play a leading role in the preparation of sustainable development plans of companies.

In the age of transformation, digital strategies will be the most important competitive advantage of businesses that have become brands and companies that are on their way to becoming a brand.

Community members will gain a place in digital media and share their knowledge (digital cv) with the world’s societies, and expand the sharing ecosystem creativity process.

With digital technologies, demography and social digitality will develop and each world community individual will interact with each other.

Serkan UYGUR (MA)

Marketing and Sales Analysis Consultant

serkanuygur.marketing@gmail.com

One Comment on “2020 Yılı Dönüşüm Çağı

  1. Geri bildirim: MarTech | Serkan UYGUR

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: